Új kampányok - régi illatok

9:41 du.
A hírek most az egyszer nem új parfümökről fognak szólni, hanem régebbi parfümök új reklámkampányairól. Elsőként az Armani Code férfi és női verziójához készült egy új kampány Armani legújabb kedvencével és üdvöskéjével Megan Fox-szal és egy totál pucér modellel :D. Csak hogy mindenkinek jó legyen... Fura, hogy már egy parfümöt is csak szexszel lehet eladni vagyis pucér modellekkel... Mert eddig is volt egy adag erotika a parfümreklámokban, na de ez már nekem nagyon direkt... vagy csak én vagyok maradi?? Megan Fox-nak egyébként mióta ilyen rövid a haja? Vagy csak a reklám kedvéért? Nekem nem tetszik...

Megan Fox új parókája (szerintem nem a haja...).

Jójó elnézegeti az ember lánya az ilyesmit, de nem egy kirakatba való reklám... Gyerekek is látják na.


A második a Chanel Coco Mademoiselle új kampánya, szintén egy színésznővel, Keira Knightley-val, aki már másodszorra vállalta el a megtisztelő szerepet. Hála égnek ez annyira nem szexi, bár az mindig is távol állt a Chanel háztól.

Nagyon tetszik a smink és ez a fotó is. Van benne valami... olyan pajkos.
Annyira azért nem szexi, mint az Armani.
Ez meg aztán még annyira sem :D. Bár ízlések és pofonok.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.