Napi smink

Kissé ideges vagyok... valami szellem szállta meg ugyanis a fényképezőgépemet és egyszerűen nem tudom kiűzni belőle... Szóval elnézést a gyatra képekért, de műszaki probléma van, amit egyszerűen nem tudok megoldani. Ha valakinek történt már olyan a gépével, hogy minden homályos, enyhén narancs és vízszintesen csíkos, akkor legyen szíves jelezni nekem a probléma megoldását. Köszönöm! Pedig annyira, de annyira nagyon meg akartam mutatni ezt a sminket teljes pompájában, mert vettem egy nagyon klassz új ecsetet (igaz, hogy már van hasonló :D), amivel elképesztően gyönyörűen lehet dolgozni. A fekete kontúrozást és mélyítővonalat is ezzel az egy ecsettel csináltam (a satírt is), szóval tényleg nagyszerű. Nagyon precíz, szép vonalakat lehet vele húzni és a kis mérete ellenére is jól satíroz. egyébként szintetikus szálakból van, ez valamennyire látszik is a képen. Az ecset mellett pedig egy másik újdonságot is volt alkalmam kipróbálni: a Chanel új szempillaspirálját a Sublime de Chanelt (innen is köszönöm egy kedves barátnőmnek, hogy szerzett egy mintát belőle :D). Inkább hosszít, mint dúsít és szép természetesek maradnak a pillák tőle. Én személy szerint jobban szeretem a dúsítós spirálokat, de azért nem egy rossz darab a szilikonkefe ellenére sem. Aki az ilyesmit szereti annak meleg szívvel ajánlom, mert nem kenődik, viszont könnyen lemosható és a szememet sem irritálta. További szép napot Nektek!

Íme a smink:

:(( egyszerűen érthetetlen, hogy miért romlik el minden a kezemben... sajnos nem látszik túl jól a smink.
Itt azért nagyjából kivehető.
Az egyetlen kép, amin rendesen látszódik :). Nagyon szép vonalakat lehet húzni az ecsetkével.
Íme az új csodaecsetem a MAC 231-ese.

És ezekkel csináltam:

ARC: MAC Studio Finish Concealer (NC15), MAC Mineralize SPF15 Foundation/Loose (Light), MAC WW Mineralize Skinfinish (Pink Power). SZEM: MAC Paint Pot (Bare Study), Shiseido Luminizing Satin Eye Color Trio (OR302), Sublime de Chanel (10 Deep Black). AJAK: MAC WW Lipstick (Marquise D').

4 megjegyzés:

  1. Nekem is ugyanez a bajom a fényképezővel és sehogy sem jövök rá,hogy mi a probléma :O
    Utálom ezt :(
    Légyszi,ha neked előbb sikerül rájönni,írj nekem a blogomba egy kommentárt. :) Ha esetleg nekem sikerülne előbb kideríteni, mindenképpen jelentkezem.
    Előre is köszönöm.:))
    Nagyon szép sminkeket csinálsz. *.*

    VálaszTörlés
  2. :DD mindenképpen írok, remélem hamarosan fény derül a hibára
    és köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. lehet hogy függ a fényektől is. De szerintem állítgassad egy picikét, hátha visszaáll a normáljára. Remélem megjavul a géped :(

    VálaszTörlés
  4. Én is! Majd holnap próbálgatom egy kicsit, most töltőn van hátha az a baja...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.