Manhattan Luxopolis Limited Edition


Egy kis napsütés, nyár és bronzosítás a Manhattan-től is! A Luxopolis (isteni ez a név, nagyon megtetszett, bár nekem a régi sci-fi klasszikus a Metropolis jutott róla eszembe :D) kollekció legklasszabb termékei nálam egyértelműen a különleges árnyalatú szemhéjpúderek, egyszerűen imádom az ilyen petróleumkék árnyalatokat és a fűzöld sem éppen egy túl gyakori szín. Szívesen megnézném, hogy a bőrön hogy mutat ez az árnyalat. Természetesen van egy hatalmas méretű bronzosító is a termékek között, ez arcra és dekoltázsra egyaránt használható és fura kémcső alakú szájfények is vannak, az egyiknek nagyon szép pirosas színe van. Nektek tetszenek a Manhattan legújabb szemhéjpúderei??

 
Luxopolis Bronzing Powder ( 15 g)

Luxopolis Eyeshadow - Shampaign

Luxopolis Eyeshadow - Lux Green

Luxopolis Eyeshadow - Jet Set Jade

Luxopolis Eyeshadow - VIPetrol

Water Flash Lipgloss - 31C és 43E

12 megjegyzés:

  1. Ez a petróleum tényleg gyönyörű! Jajistenem, nem tudom, hogy a sminkekbe vagy a ruhákba "haljak" bele:D:D:D A Manhattan termékeit amúgy is nagyon szeretem, a rúzsaik, a lakkjaik, púderek... ÁÁááá, végem van.
    :D:D

    VálaszTörlés
  2. Imádom! Amúgy is éppen bronzosítót keresek :) Nem tudod ezek mikortól kaphatók?

    VálaszTörlés
  3. Igen, ez az árnyalat telitalálat lett! :D

    VálaszTörlés
  4. Rita: sajnos nálunk majd csak június környékére érkezik szerintem...

    VálaszTörlés
  5. Nekem az a szájfény már régóta megvan :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi! Akkor nem garantálom, hogy megvárom :D

    VálaszTörlés
  7. Tündi: és milyen?? Volt már egy LE alkalmával ilyen szájfény, de azt nem gondoltam, hogy ugyanezek a színek :D

    VálaszTörlés
  8. Most, hogy mondod, nem ez a szín :) 46D-m van, de őrülten pigmentált :D Nagyon élénk pink :) Én a manhattan-t amúgyis imádom, de szájfények és rúzsok tekintetében nálam a kedvenc!

    VálaszTörlés
  9. Nekem 53C-m van, és nagyon szeretem, mert nagyon szép színe van:)

    VálaszTörlés
  10. Na akkor ezt érdemes kipróbálni! Nekem egy Tasty Lips-em vagy mim van és az nagyon jó :D

    VálaszTörlés
  11. nekem ultraerős fedésű nude szájfényem van, imádom!=) a bronzosítót mindenképp be fogom szerezni.=)

    VálaszTörlés
  12. Wow *.* Nagyon tetszenek ezek a szemhéjfestékek =)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.