TAG 20

5:12 du.
Pedig én nem akartam ilyesmit kitölteni meg csinálni....de mindenki csinálja.... és ha már elolvastam mások válaszát úgy illik, hogy én is megválaszoljam ezt a 20 kérdést, hátha valaki kíváncsi a magánéleti hülyeségeimre is :D. Pszihomókusok kíméljenek!!!

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?

Telefon, pénztárca, valamilyen zenelejátszó egység, ajakápoló. Lakáskulcs. Hányszor hagytam otthon és zártam ki magam...

2. Kedvenc sminkmárkád?
 
Amit itthon is be lehet szerezni azok közül a MAC, egyébként imádom az Urban Decay-t, a Benefit-et és a NARS-t.

3. Kedvenc virágod?

Nem kifejezetten csípem a növényeket, de a napraforgó.

4. Kedvenc ruhabolt?

H&M minden mennyiségben, az utóbbi egy évben nem is vásároltam szerintem máshol.

5. Kedvenc parfüm?

YSL Cinéma és La Praire Midnight Rain.

6. Magassarkú vagy lapos?

Magasat választanám, ha nem kéne mindenhová rohannom és mindennap vezetnem.

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?

Soha nem voltam kitűnő, de szereztem mégis egy diplomát :D.

8. Kedvenc színed?

Zöld, kék, púderrózsaszín és korall.

9. Szoktál inni energiaitalt?

Sajnos szinte mindennap lecsúszik egy kék Monster.

10. Szereted a gyümölcsleveket?

Ha a paradicsomlevet is ide számítjuk, akkor igen. Egyébként nem.

11. Szeretsz úszni?

Nem szeretem a vizet.

12. Villával eszed a sült krumplit?

Ez vicces, mert ritkán eszek sült krumplit, de talán akkor is ketchuppal :D.

13. Mi a kedvenc hidratálód?

Legújabban a MAC Mineralize All Over Lotion.

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?

Én szeretnék, de azért sajnálom a szerencsétlent, aki engem elvesz.

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?

Túl könnyen.

16. Érdekel a szellemvadászat?

A szellemek igen, a vadászat semmilyen formában.

17. Van valami fóbiád?

Sáskák....

18. Rágod a körmeidet?

Nem.

19. Volt már halál közeli élményed?

Azt hiszem még nem...

20. Kávézol?

Az illatát szeretem, meg csokiban is, de nem tudom meginni.
Javaslom, hogy az olvasók is válaszoljanak a kérdésekre :D! 

8 megjegyzés:

  1. sáskafóbia dettó!!! undorítóak..

    VálaszTörlés
  2. hát én nem vagyok egy ijedős meg ájuldozós fajta de ha sáskát látok elsötétül a világ... rühellem őket, de persze mindig betalálnak...

    VálaszTörlés
  3. Szia...milyen a MAC Mineralize All Over Lotion? vajon nagyon száraz bőrre is jó?
    láttam a listán a benefit-et is, ami sajna nem kapható nálunk ...:(( nem tudod véletlenül, hogy vajon a benefit angol oldaláról lehet hozzánk rendelni?
    Anna

    VálaszTörlés
  4. Elméletileg lehet rendelni ide is a Benefit oldaláról, de én még nem rendeltem. A MAC Mineralize All Over Lotion-ről lesz majd teszt, abban mindent részletesen leírok, de én nem ajánlanám csak azt használni száraz bőrre.

    VálaszTörlés
  5. Jaj olyan jókat kuncogtam, főleg a villával vagy ketchuppal kérdéskörön:)

    VálaszTörlés
  6. :D szeretek viccelődni (akkor is amikor nem kéne, de hát ez van :D)

    VálaszTörlés
  7. kedves Lolly.. mivel javasoltad,h az olvasók is válaszoljanak..íme:
    1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?

    telefon,ipod,zsepi,pénztárca

    2. Kedvenc sminkmárkád?

    Amit itthon is be lehet szerezni azok közül a MAC, egyébként imádom az Urban Decay-t, a Benefit-et és a NARS-t.

    3. Kedvenc virágod?

    Nem kifejezetten csípem a növényeket, de a napraforgó.

    4. Kedvenc ruhabolt?

    Peek&Cloppenburg minden mennyiségben :):):)

    5. Kedvenc parfüm?

    mivel parfümmániás vagyok nehéz dönteni.. de talán idole d´Armani

    6. Magassarkú vagy lapos?

    lapos,mert elég magas vagyok +10centi nélkül is :D

    7. Jó jegyeid vannak általánosságban?

    aha.. az egyetemen 1-2 szarabb jegy is jónak vehetö szerintem :D

    8. Kedvenc színed?

    rózsaszín minden árnyalatban :):)

    9. Szoktál inni energiaitalt?

    néha-néha..ha már nagyon punnyadt vagyok Red Bull cukormentesen

    10. Szereted a gyümölcsleveket?

    applejuice :D naná.. de a best nálam a coca cola light :P

    11. Szeretsz úszni?

    Nem szeretem a vizet.

    12. Villával eszed a sült krumplit?

    neem. ketchuppal én is :)

    13. Mi a kedvenc hidratálód?

    most vettem egy újat és ez a favorit..az eddigi legjobb. la roche nutritic. szerintem kiváló

    14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?

    hát sztem kb minden lány erröl álmodik..szóval én is.. de engem is elég nehéz lesz elviselni -.-

    15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?

    hamar be tudok gurulni..

    16. Érdekel a szellemvadászat?

    nem.

    17. Van valami fóbiád?

    pók és galamb.. tudom,h vicces,de én félek tölük..komolyan

    18. Rágod a körmeidet?

    Nem.

    19. Volt már halál közeli élményed?

    nem hinném..

    20. Kávézol?

    nagyon-nagyon ritkán..

    remélem örülsz Lollyka,h egy "kedves olvasód" is válaszolt a kérdésekre :) Millió puszi Neked :)

    VálaszTörlés
  8. Igen örülök, köszönöm :DD kíváncsi vagyok másokra is meg mások véleményére is, így jobban meg lehet ismerni az embereket

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.