Manhattan Freaky Friday Collection

Rögtön eszembe jutott a kollekció nevéről az ugyanezt a címet viselő film is, az akkor még ép és józan Lindsay Lohan főszereplésével (láttam az eredeti '70es években készültet is Jodie Foster-rel, de az nem tetszett egyáltalán), ami pont az ilyen uncsi ünnepnapos délutánokra lett kitalálva. De legalább nem kell dolgozni :D. A kollekció a nevéhez hűen megpróbál fríki lenni, ami leginkább a körömlakkok színében köszön vissza, nekem a négyes szemhéjpúderek és a szájfények nem elég őrültek, de persze relatív, hogy kinek mi az őrült (mivel én gyárilag az vagyok, engem kevésbé lehet az ilyesmivel lenyűgözni). Ettől függetlenül nem rosszak a termékek és bevallom a narancsos szemhéjpúder paletta még be is jön. A pink meg a narancs-korall körömlakk, pedig olyan, mintha a Dior nyári kollekciójából koppintották volna, de legalább így olcsóbban hozzá lehet jutni ezekhez a vagány színekhez. Nektek hogy tetszik ez a kollekció? Megvennétek belőle valamit?

Freaky Friday Eyeshadow - Be My Baby (ez azért vicces, mert sorszerűen pont a Be My Baby című számot hallgattam közben :D)
Freaky Friday Eyeshadow - Hot As Fire
Freaky Friday Lipgloss
No End Mascara
Freaky Friday Nail Polish
Freaky Friday Nail Polish


7 megjegyzés:

  1. Ó én már egy ideje tervezem, hogy kipróbáljam a Manhattant, de még soha nem jutottam el odáig. Úgy hallottam elég pigmentáltak és jó minőségű. Szerintem én az új kollekcióból nem fogok venni, de azért szépek, nekem tetszenek :)

    VálaszTörlés
  2. EZ nagyon jó szám, én imádom, meg hát ugye a filmet :)
    Nekem egy körömlakkjuk van és nagyon szeretem. 3-4 napot bír simán. Pink nagyon csábító, meg a szemhéjpúderek is xD

    VálaszTörlés
  3. Sophie: az az igazság, hogy a manhattanből is kell fogni a jókat. Nekem van nagyon jó szemhéjpúderem, de van olyan is ami egyáltalán nem fog. A szájfényeik és a körömlakkjaik viszont nagyon jók.

    Szilvi: :D egyik kedvenc filmem, akkor is ha nyálas. Nekem is van körömlakkom tőlük, meglepően jól bírja valóban.

    VálaszTörlés
  4. Körömlakkok nagyon tetszenek! Még nem próbáltam tőlük lakkot, de lehet ezek közül beruházok egyre, vagy kettőre :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem érdemes kipróbálni, nekem mindenesetre bevált.

    VálaszTörlés
  6. Az a Hot as fire azonnal kell!
    Amúgy imádom a Manhattan cuccokat,a púderüket főleg,már az 5.et fogyasztom,ami púderből azért nagy szó...

    VálaszTörlés
  7. Nekem egy nagyon jó pirosítóm volt manhattan, amit azóta se tudok pótolni, sehol nem lehet még hasonlót sem kapni

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.