The Body Shop Honey Bronze for Summer 2011

Azt hiszem tegnap, vagy talán két napja mutattam meg a Body Shop tavaszi kollekcióját, de máris itt vannak a promóképek a nyári kötelezőbronzos kollekcióról is. Tetszik a mézes koncepció, bár engem a MAC Naked Honey-jára emlékeztet kissé. Nekem legjobban a szárazolaj tetszik, amely ápol, de gyorsan beszívódik és csak aranyszínű ragyogást hagy maga után és természetesen fincsi fair trade mézecskét tartalmaz. Nyami. Van még bronzosító púder, fénypúder, szájfények és bronzosító gél arcra. Nekem valamiért nagyon tetszik és valamiért abszolút nem nyári kollekció érzetét kelti bennem, ahogy ránézek a képre. Ki érti... Nektek bejön a mézecskés dolog??

Honey Bronze Shimmering Dry Oil; Honey Bronze Brilliance Powder; Bronzing Gel for Face; Bronze Lip Nectars; Bronzing Powder

A Bronzing Powder külön képen is.

6 megjegyzés:

  1. Én nem csípem az ilyesmit. Mármint, nagyon faszán néznek ki, csak magamon nem tudom elképzelni. Eleve nem szeretem, ha lebarnulok, teljesen idegennek érzem olyankor a bőrömet :D

    VálaszTörlés
  2. én már kb 11 éve le se voltam barnulva... :DD én már azt sem tudom, milyen barnának lenni :DD

    VálaszTörlés
  3. nem szeretem annyira a body shop-ot.. vagyis eddig nem szerettem:D:D

    VálaszTörlés
  4. Jó is az! Egyébként nem a sminkjeik a legjobbak, azt elárulom! Testvajban és ajakápolóban verhetetlenek (főleg a sheavajas óóó nyami!)

    VálaszTörlés
  5. de ez akkor is nagyon jó lehet:)

    VálaszTörlés
  6. Háááát szívesen kipróbálnám én is :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.