S-he stylezone termékek kiárusítása

Tudom, hogy már a hónap elején elkezdte a dm kiárusítani a saját márkás sminktermékeit (50%kal olcsóbban lehet most mindenhez hozzájutni), de csak most esett le, hogy lehetséges, hogy ez annak az előjele, hogy behozzák helyette a szintén sajátmárkát a p2-t (már egy pár éve lecserélték nyugaton erre a s-he-t...). Nem volt annyira rossz a s-he sem, de azért nem is volt olyan nagyon jó, de a p2 termékek első ránézésre is sokkal ígéretesebbek és igényesebbek. A márka nagyon színes és nagyon nagy a termékválasztéka (gyanús nekem a dolog, hogy az Essence megjelenése miatt újítottak és bővítettek ennyit :D), megkívántam én is egy-két dolgot amikor átnéztem a szortimentet. Remélhetőleg tényleg emiatt van most kiárusítás nálunk. Ha megtudok valami hivatalosat, akkor szólok!

Íme egy pár érdekes dolog a választékból:

p2 Color Fusion Eye Palette - 4 különböző kombinációban kapható paletta
p2 Eye Dream - szárazon/nedvesen használható duók (személyes kedvenc)
p2 Zoom Art Mascara - egy ilyet még én is tutira kipróbálnék :D
p2 Glamourazzi Lip Pencil - metálfényű szájceruzák
p2 Color Victim Nail Polish - csak pár árnyalat a rengeteg körömlakkból
p2 Quick Cuticle Remover, p2 Kiwi Cuticle Peeling és p2 Cuticle Softener Pen - mindegyik kéne...

Nektek tetszene a csere??

forrás: pinkmelon

19 megjegyzés:

  1. Lolly.. igazan remelem,h tenyleg ez az ok. nekem a s-he-vel kapcsolatban abszolut negativ elmenyeim vannak..remelem tenyleg felvaltja a p2.. de azert mac a nyerö.nalam legalabbis :D
    puszii

    VálaszTörlés
  2. Na jó a MAC-et semmi nem múlhatja felül! :D

    VálaszTörlés
  3. Őszintén remélem, hogy megtörténik a csere, sosem éreztem késztetést a s-he termékek megvásárlására, egyáltalán nem tetszettek...
    De jajjj, ez esetben mekkora a kísértés!:DDD

    VálaszTörlés
  4. Mintha még régebben láttam volna egy blogon egy hasonló, 'buzogányos' MAC spirált... Vagy tévedek, és nincs ilyenjük?

    VálaszTörlés
  5. A s-het nem ismerem, de hogyne tetszene *.* ezek a szemhéjpúderek, és a paletta iszonyat jónak tűnnek. Remélem, essence-hez hasonló árkategória lesz.

    VálaszTörlés
  6. Vadpulyka: a Lorealnak meg a Givenchynek van hasonló spirálja :D

    Viló: nagyjából Essence áron van, max egy icipicivel lesz drágább, de nem hiszem :D

    VálaszTörlés
  7. mindenképpen jó váltás lenne. A s-he eléggé gagyi volt bármilyen tekintetben. A körömlakkjaik említésre se méltóan lassan száradtan és gyorsan jöttek is le a körmeimről... (ma végre eljutottam megvenni a szempillaspirált, szerelem első látásra volt!!! : ))

    VálaszTörlés
  8. Remélem neked is olyan jól beválik majd mint nekem! :D

    VálaszTörlés
  9. Akkor indulok és felvásárolom az összes nude árnyalatú s-he lakott,mert ennél egyszerűen nincs szebb nude a Földkerekségen. Amúgy én nagyon sajnálom,szerettem a termékeiket.

    VálaszTörlés
  10. Nem volt gondom a s-he-vel nekem sem, de mégse szerettem bele :):)Mondjuk ennek az is az oka,hogy az én vidéken lakok, és a városban csak rossmann van. DM-be ritkán jutok el :)
    Viszont ezek a termékek nagyon kíváncsivá tettek :) Nagyon várom :P

    VálaszTörlés
  11. Örülnék neki nagyon, az tuti! :P
    Főleg hogy nagyon jó repedezős lakkjuk van! :P

    VálaszTörlés
  12. Ez a repedezős körömlakk nagyon hájp most látom! Az essenc-é sem rossz, már lehet kapni!

    VálaszTörlés
  13. Én s-heből csak lakkokat próbáltam, azokkal nem volt semmi bajom. De ezek a szemhéjpúder duók nagyon jól néznek ki :)főleg a jobb felső, az nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  14. Örülnék ha bejönne a P2, van egy tubusos highlighterük, amire nagyon kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
  15. Ne is mondd imádom a folyékony highlightereket :D

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok !
    S-he körömlakk nem rossz, vettem most az akció keretében rögtön hármat is :) A P2 kollekciót meg nagy, de nagyon várom .
    http://www.p2-cosmetics.de/cgi-bin/index.pl?hp=doit

    VálaszTörlés
  17. hát reméljük az lesz helyette!

    VálaszTörlés
  18. Nem értem, hogy miért nem hozták be hozzánk a P2-t. Új dizájnt kaptak a S-he termékek. Minőség ugyanaz és nekem gagyibb ebben a kocka csomagolásban. Nem vigasztal, de az osztrákok sem kaptak a P2-ből. Viszont náluk kapható DM-ben, Bipában is Nivea dekor. Na azért fáj a szívem.

    VálaszTörlés
  19. szerintem is tök gáz, nekem nem tetszik ez az új she...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.