MAC Quite Cute Preview Party

Fantasztikus bemutató buliról estem haza kb. egy órája (azóta már főztem is :D és a képeket is megszerkesztettem, villám vagyok), egyszerűen annyit tudok mondani, hogy le a kalappal a MAC előtt. Nem csak a klassz kis díszletek miatt (a kollekció témájához illően csupa cuki japán figurák, Hello Kitty meg ilyesmik), hanem meghívtak két lányt is, akik a Lolita (ez egy Japán öltözködési stílus, aminek különböző fajtái is vannak, ezek a lányok a Deco Lolitákhoz tartoznak) stílust képviselik itthon. Én mint kezdő Japán fanatikus nagyon-nagyon örültem a dolognak, ki is faggattam a lányokat, még közös fotót is készítettünk és titkon remélem, hogy egyszer az utcán is összefutok velük, mert üde színfoltjai lehetnek ennek az uncsi, begyöpösödött városnak... (Ha valaki kíváncsi még több képre ITT van a lányok blogja.) Na mindegy maradjunk a témánál, vagyis a Quite Cute smink-kollekciónál. Megtapogattam és kipróbáltam mindent, amihez csak hozzáfértem (előre leszögezem, hogy nem mindenhez fértem hozzá sajnos, többek között a szájfények konkrétan kézről kézre jártak és nem nagyon tudtam megnézni őket) és jelentem van egy-két dolog, amit érdemes beszerezni.

A csupadíszéscukiság Lolita lányok. Imádnivalók!

Én is befigyeltem a képen, kissé szolidabban, de lolitásan öltözve :D.
Ilyen lett a bemutatósmink.
Jók ezek a pasztellszínek.

Cukiságok állványa.
Még több cukiság. Én nem tudok betelni velük.

Kezdetnek mondjuk a Giggly nevű Mineralize Blush-t ajánlanám, valami fantasztikus színe van, enyhén gyöngyházas lilás-rózsaszín, főként hidegebb bőrtónusú lányokon mutathat jól. Aztán a rúzsok... a legszebb egyértelműen a Quite Cute (halvány lila) és a Candy Yum-Yum (matt pink, brutális színe van élőben, meg kell nézni!), mindennapi viseletre pedig tökéletes lehet a Playing Koi (barackos árnyalat). A Plushglass szájfények nagyon klasszul néztek ki, de igazság szerint az ajakduzzasztó hatásuk miatt nem merném őket kipróbálni, de akit nem áldott meg az anyatermészet olyan bőkezűen, mint engem azoknak meleg szívvel javaslom a kipróbálást. (Egyébként finom krémes, kissé áttetsző színűek.) A szemhéjpúder paletta nem igazán tetszett, de lehet, hogy csak azért, mert én nem használok ilyesmi színeket, mivel nem nagyon áll jól, meg szerintem ezek valahogy nem is tűntek annyira pigmentáltaknak, de a modellen (Paint Pot segítségével) nagyon jól mutattak. Azt hiszem azonban a legnépszerűbb darabok az este folyamán a körömlakkok voltak. Mivel most ki vagyok lakkozva, nem próbáltam ki őket, de azért fotó készült és láttam másokon a színeket, szerintem nagyon klasszak, lehet, hogy még visszamegyek csupasz körmökkel :D.

A legszebb az arcpírok közül.
Nem nagyon látszik tudom :(. A Miss Behave inkább highlighternek jó.
A Sakura. Azt hittem a promóképek alapján, hogy ez lilásabb.
Ez sem rossz, de a Giggly jobb volt.
A rúzsok fantörpikusak!
A paletta.
Bele is másztam, csak nektek :D.
Így elnézve a képet már bánom, hogy nem vettem egyet...

Két másik kollekció is bemutatásra került az este folyamán a Bronze Everyday és a Primed For Perfection. A bronzosítók nagyon szépek, finom a textúrájuk és nagyon sok szín van belőlük, tuti mindenki talál magának valót. A Leg Spray nagyon különleges kis terméknek tűnt, a sminkesek demonstrálták a hatását és eléggé meggyőző volt (jól fel kell rázni, a tenyerünkbe fújni - hab lesz - majd azt elkenni jó alaposan az arcon kívül bárhol, a végeredmény pedig nagyon természetes). A Lustre Drops-ok tetszettek a legjobban, igazán szépek a bőrre kenve, bár szerintem kevésbé fényesek, mint egy sima púderes highlighter. Alapozóba keverve azonban továbbra is verhetetlenül gyönyörű hatást lehet vele elérni. 

Bronze Everyday. Minden marad állandóra.
Förtelmes lett a kép minősége... nem értem, a többi olyan jól sikerült. Ja ők a Lustre Drops-ok.

A Primed For Perfection kollekcióból két highlightert próbáltam ki, nagyon finom krémes a textúrájuk (én azt hittem folyósabb) és enyhe a fényük/színük is. A tekerős/tollas formulának köszönhetően nagyon egyszerű használni, ideális időhiányban szenvedőknek. A Vibrancy Eye Primer-nek elképesztő a textúrája, nekem zselés-krémes állagúnak tűnt, amely a bőrre kenve szinte folyós majd púderes lett, és enyhe halványrózsaszín fénybe vonta azt. A legjobban azonban az, hogy nincsen benne illatanyag, úgyhogy én is ki tudom majd így próbálni :D. (Ettől függetlenül fincsi mentolos illata van, pedig nem tartalmaz külön illatanyagot, gondolom a növényi kivonatoknak köszönhető a dolog. Kicsit hűsít is, ideális a puffadt szemre reggel!)

A Primes For Perfection. Ők is maradnak velünk.
Aki szereti a tollas megoldást annak beválhat. Én mindig is útáltam :D.


Április végén jön a Surf Baby Preview is!!

9 megjegyzés:

  1. a lolita lányok eszméletlen cukin néznek ki, valóban színfoltok! a kollekcióból én egy Sakuna pirosítót, egy körömlakkot (a mentazöldet) és a barackos rúzst venném meg. és még mindig bronzosítót vadászok, milyen jó, hogy nemsokára elözönlik az üzleteket!=)

    VálaszTörlés
  2. Szia Lolly!

    Mi a véleményed a vibrancy eye-ról?
    Püffedtségre jó csak?
    Vagy mi a hatása?

    és a lustre drops-okat ajánlanád kicsit fényesebb, kevert bőrre?

    köszi, üdv.
    anna

    VálaszTörlés
  3. Jajj, imádom a Decorás lányokat, anime-találkozókon hemzsegnek az ilyenek. :)
    A készletből nekem a Giggly tetszik nagyon - nem kéne több pirosítót vennem már, de ezzel szerintem kivételt teszek. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki volt minden, te meg csini ;) Még jobban sajnálom, hogy nem tudtam elmenni :(

    VálaszTörlés
  5. apolka: az a barackszínű rúzs elképesztően szép *_*

    Anna: a vibrancy eye még tesztelés alatt áll :D, de egyébként egy bőrkiegyenlítő, ápoló hatású krém, puffadásra, sötét karikákra és a finomabb ráncokra. Szerintem inkább a púderes highlighterek jobbak a kevert, fényesebb bőrre, de a pink rebel árnyalat annyira nem fényes, lehet, hogy az is beválhat.

    Sophie: én nem tudtam ellenállni a Giggleynek :D

    Suzy: köszi! legközelebb gyere (Surf Baby lesz :D)!

    VálaszTörlés
  6. Engem a rúzsok érdekelnek volna ebből a kollekcióból... :)
    Mi tervezel venni a glamour napokon a MAC-ben? Mit érdemes szerinted? Ötleteket gyűjtök...

    VálaszTörlés
  7. Inkább ilyen alap dolgokra gondoltam. Szerintem egy careblendet fogok venni elsősorban. Érdemes még a mineralize skinfinishek közül válogatni, vagy egy paint pot-ot beszerezni (én veszek még egyet a már meglévő mellé :D), szempillaspirált (opulash vagy haute&naughty), nyárra ajakápolót, mert van benne fényvédő és fincsi vaníliás (színtelen és színezett is van), a Fix+-t is érdemes beszerezni (majd lesz teszt), meg persze szemhéjpúdereket (utántöltőket plusz üres palettát úgy jobban megéri). De még tudnék sorolni pár dolgot :D!

    VálaszTörlés
  8. Soha nem tudtam megmagyarázni miért,de irtózom ettől a stílustól,sajnos én szoktam vele szembetalálkozni és áááá nem értem miért jó ez. A punkokban vagy a gothokban van valami egységesség meg összerakottság,de ez nekem túl kaotikus és too much.


    Viszont tökjó,hogy a MACnek vannak ilyen rendezvényei,az még jobb,hogy vannak kedves bloggerek,akik közvetítik:)
    Mac cuccom még mindig nincs,nem is lesz egy ideig,de ami késik...:D Addig meg keresek hiánypótló termékeket..;)

    VálaszTörlés
  9. Ha gondolod a Glamour nap jó alkalom a 20%os kedvezményével, hogy nekikezdj a MAC gyűjtögetésnek... csak vigyázz ezt elkezdeni lehet abbahagyni nem :D
    És ráadásul imádok közvetíteni ezekről a bulikról. 1 hónap múlva lesz a következő :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.