A Guerlain luxusparfümje

12:18 du.
A Guerlain ház mindig is a luxusról szólt, ez látszik a termékeik csomagolásán és kivitelezésén is. Szerintem is gyönyörűek, egy olyan sminkfanatikus, mint én szinte elolvad a látványuktól :D. De a Guerlain még meg tudta fejelni egy pazar és igen drága parfümmel a termékfelhozatalát. A L'Abeille de Guerlain (szó szerint a Guerlain méhecskéi, hát nem cukiiiii??? és a méhecske a Guerlain ház szimbóluma a kezdetektől kezdve) egy hihetetlen részletességgel kidolgozott méhecske alakú üvegbe zárt virágoskert, amely többek között a mimózán alapul és szőlőt, narancsvirágot, jázmint és természetesen mézet is tartalmaz a kompozíció. A parfüm koncentrált, így egy kis üvegapplikátor van hozzá, nem szórófej viszont a mérete a töménysége ellenére is igen impozáns, 245 ml-t tartalmaz. Ennek függvényében (na meg annak is, hogy mindössze 47 darab készült belőle) az ára is impozáns, egy darab 12500 euróba kerül (ez kb 3.337.000 Ft). Nem semmi... Azért én kíváncsi lennék az illatára. Akinek nagyon megtetszett és van rá feleslegje az Párizsban tudja beszerezni a Maison Guerlain-ben.

Aranyárban mérik az aranyló folyadékot...

2 megjegyzés:

  1. általában az ilyen drága és dizájnos üvegcsében lévő csodáknak mindig nagyon büdös illatuk van, legalábbis nekem ez a tapasztalatom a túlcsicsázott üvegcsékkel :D

    VálaszTörlés
  2. az összetevők alapján talán ez nem olyan vészes, bár egyébként igazad van, nekem is ez a tapasztalatom :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.