Napi smink

7:40 de.
Még mindig az új kedvenc stílusomnál tartok, meg ott, hogy még mindig nem akar rendesen fotózni a fényképezőm... De jó sok szögből le tudtam így is fotózni, habár kicsit csíkosak a képek. Ezúttal sötét petróleumkék a kontúr és bordós-pinkes az árnyékvonal hozzá. Végtelen számú variációban elkészíthető a dolog úgy látszik :D. Le fogok ám szokni róla, ezt a sminket is kb 3 napja csináltam, csak most jutottam el odáig, hogy posztoljam, de tegnapi például már egyáltalán nem hasonlított erre. Szóval nem azt mondom, hogy ez lesz az utolsó ebből a típusú sminkből, de egy darabig nem csinálok ilyet. Nálam még mindig tartja magát a mondás, hogy minden csoda három napig tart :D. Más: látta már valaki az Essence új kollekcióját a drogériákban? Én még mindig nem találom sehol... Szóljatok, ha látjátok!! Köszi :D!

Íme a smink:

Én már nem idegesíte magam többé a fényképezőgép miatt... Nyitott szemmel.
Csukott szemmel.
Félig nyitott/csukott szemmel.


Ezekkel készült:

ARC: MAC Studio Finish Concealer (NC15), MAC Mineralize SPF15 Foundation/Loose (Light), MAC Powder Blush (My Highland Honey). SZEM: MAC Paint Pot (Bare Study), MAC Eye Shadow x4 (Palace Pedigreed), NYX Eyeshadow (Aloha), MAC Eye Shadow (Semi-Precious), MAC Opulash Mascara (Bad,Bad, Black). AJKAK: MAC Lipstick (Ever Hip).


Egy kis reggeli múzik (ez a bulihimnuszunk :D):

2 megjegyzés:

  1. Az essence új kollekciójáról annyit, hogy április elején jön ki... türelmetlen voltam, és írtam a essence.eu ügyfélszolgálatnak... úgyhogy ez true infó sajnos :(

    VálaszTörlés
  2. óóóó hát köszönöm azért... ez szomorú

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.