A hét sminkje

8:52 du.
A heti gyönyörűséges sminkkel a tavaszt szeretném végre megidézni. hihetetlen, hogy még mindig nincsen jó idő. De nekem egyből napfényes kedvem lett (pontosabban nyári naplementés), ahogy ránéztem erre a fantasztikus narancssárga-fekete műre. Nektek hogy tetszik? Ti kipróbálnátok a narancsot (ami egyébként idén nagyon közkedvelt szín)? Én szoktam néha használni, nagyon szeretem, feketével vagy sötétkékkel kombinálva nagyon ütős.

Nem is olyan nehéz egy ilyet elkészíteni, csak a megfelelő eszközök kellenek hozzá. Azt hiszem valamelyik nap megpróbálkozok majd vele :D.

5 megjegyzés:

  1. úúú nagyon gyönyörű én is megpróbálom majd elkészíteni :)

    VálaszTörlés
  2. én őszintén szólva sose kedveltem a narancsot, de ez az összeállítás nagyon tetszik! jó lenne ha megpróbálnád elkészíteni, esetleg egy másik színnel is:)))))

    VálaszTörlés
  3. Megcsinálom mindenképpen (legalábbis megpróbálom, mert magamnak nehezebb mint másnak...)Szerintem nagyon jó lehet még pinkkel, neonzölddel meg neonlilával is meg úgy általában a neonosabb színekkel. Legszívesebben citromsárgából csinálnám meg :D

    VálaszTörlés
  4. nem dehogyis csak nincsen időm rá sajnos... de beiktatom amint tudom

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.