Napi smink

Érdekes története van ennek a sminknek, ugyanis tegnap reggel derült ki, hogy aznap este jelen leszek a Glamour Women of the Year gálán és előtte nem lesz időm sminkelni. Szóval a reggeli sminkemben kell mennem. Gondoltam nem baj, máskor is csináltunk már ilyet, akkor most is menni fog :D. Nem akartam olyan nagyon extrás dolgot, mert elég extra volt mellé a ruhám, szóval egy fél-füstös szemet csináltam natúr ajkakkal, amit az este folyamán egyébként bordóra cseréltem. Mi tagadás szeszélyes vagyok és hamar meggondolom magam. Egyébként az este nagyon jól sikerült, jól éreztem magam, sokan voltak, láttam szép ruhákat és sminkeket, csak a cipőm volt kényelmetlen, de hát a 11 centi soha nem is lehet kényelmes :D. Egyébként meg is ragadom a lehetőséget, hogy innen is megköszönjem még egyszer Annának, hogy jelen lehettem az eseményen! Éljenek a Glamour lányok!

A fél-füstös smink:

Kb 5 perces munka volt :D.

Nem kellett más csak egy matt fekete szemhéjpúder és egy kis fényes fehér meg szürke.

De mégis nagyon hatásos!

Így nézett ki natúr ajkakkal, amit később lecseréltem bordóra :D.


Ezekkel készült:

ARC: Shiseido Natural Finish Cream Concealer (1), MAC Mineralize SPF15 Foundation/Loose (Light), MAC Mineralize Skinfinsh (Pink Power). SZEM: MAC Paint Pot (Bare Study), MAC Eye Shadow (Carbon), Ombres Perlées de Chanel, MAC Opulash Mascara (Bad, Bad, Black). AJKAK: MAC Lipstick (Creme D' Nude), MAC Viva Glam Gaga 2 Lipglass.

Az elmaradhatatlan zeném:

11 megjegyzés:

  1. Ügyes megoldás! Én akkor szoktam ilyet bevetni, ha a suliból fél háromra esek haza, és van egy órám tanulni, mert 4-kor indul a busz, amivel színházba járok. Általában klasszikus tusvonal natúr rúzzsal, itthon csak átpúderezem az arcom és felteszek egy élénkebb rúzst, mondjuk pirosat.
    A Radio Ga Ga-ért pirospont, imádom a Queent és ezt a számot. A Győri Balett idei attrakciója a Queen-balett, láttam, nagyon jó, áprilisban megyek megint.=) Érdemes megnézni!;) Gondoltam ezt leírom, eszembe jutott a számról.

    VálaszTörlés
  2. Köszi :D! Óóóó én imádom a Queen-t kisgyerekkorom óta! Nagyon szívesen megnézném ezt az előadást, köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet! Lecsekkolom a neten :D

    VálaszTörlés
  3. szép lett, a ruhát is láthatjuk?:)

    VálaszTörlés
  4. Milyen fényképezőgéppel csináltad a képet? Nagyon jó a felbontása, hogy ennyire átjön a smink :)

    VálaszTörlés
  5. Fannalin: arról nem készült kép, hacsak a buliban le nem fotózott valaki :D

    Névtelen: ez egy kis Olympus gép, semmi extra, annyi hogy 7.1 megapixeles felbontású képeket csinál.

    VálaszTörlés
  6. Még sosem írtam de most megragadom az alkalmat, nagyon szeretem ahogy sminkelsz :)

    VálaszTörlés
  7. :DD remélem neked jól telt az est többi része... természetesen nekem jól megfájdult a lábam a magassarkúban és hazatipegtem :DD

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.