Les Fleurs D'ete De Chanel - Summer 2011

Végre itthon! Bár azt hittem soha nem érek haza, mert olyan havas volt az autópálya, hogy.... no komment. Utálom ezt az időt! Úgyhogy nagyon örültem amikor megláttam, hogy mivel készül indén nyárra a Chanel. Az elmaradhatatlan, ikonikus körömlakk ezúttal citromsárga, rózsaszín és homok színekben pompázik, lesz egy nagyon klassznak tűnő bronzosító/pirosító és nagyon sok, szép új szájfény is. Eddig nem nagyon voltam elragadtatva a Chanel-től, de a tavaszi és most ez a nyári kollekciójuk is elég jól sikerült. Kíváncsian várom, hogy megjelenjen! A sárga körömlakkot elfogadnám meg ezt a pirosító dolgot is... Nektek hogy tetszik?

Chanel Le Vernis - Beige Petale; Mimosa; Morning Rose

Soleil Tan de Chanel

Chanel Levres Scintillantes - Aurore; Pink Peony; Pensee

6 megjegyzés:

  1. ezek a szájfények. áááááá. mindegyikbe szerelmes vagyok*-* meg persze a körömlakkok is jöhetnének.;)

    VálaszTörlés
  2. :D nem vagy egyedül az érzéssel

    VálaszTörlés
  3. Mostanság egyre szerelmesebb vagyok a Chanelbe, bár még nem is vásároltam tőlük, az ára mindig visszatart. De az üzletben annyira széééépek, meg az alapozóikról is ódákat zengenek... Most már muszáj lesz vmit kipróbálnom tőlük. :)

    VálaszTörlés
  4. gigi: i feel the same :D soha nem vettem magamtól semmit tőlük (egyszer kaptam), de egyre jobban vonz. Öregszünk talán???

    VálaszTörlés
  5. :))) Lehetséges... Tudod, biztosan vonz minket már a Mademoiselle életérzés! :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.