Parfümhírek

Egy pár újdonság és hír a parümvilágból:

  • Eva Mendes váltja Naomi Watts színésznőt a Thierry Mugler Angel kampányában. Start idén szeptemberben, kíváncsian várjuk, ezúttal milyen reklámmal rukkol elő az őrült, de zseniális tervező.
  • A Gucci Flora illatcsalád kibővült egy újabb taggal, a Flora eau Fraiche-el. Az illat a Flora by Gucci könnyebb, légiesebb verziója, a kampány arca Abbey Lee Kershaw.

  • Milánóban bemutatták a Blood névre keresztelt parfümcsaládot, amely 4 unisex illatból áll. A parfümök különlegessége, nevéből eredendően az, hogy a vércsoportokhoz igazították az illatokat (A, B, AB és 0). Nagyon humorosnak találtam a dolgot, aztán elolvastam a saját vércsoportomhoz tartozó illat leírását, és be kell, hogy valljam pont az ilyen típusú parfümök tetszenek. Véletlen egybeesés vagy tudomány?? Egy külön érdekessége az illatoknak, hogy mindegyik tartalmaz fémes jegyet/jegyeket, amit a vér vastartalma inspirált.

10 megjegyzés:

  1. nahat.. thierry muglernek max a reklamja lesz jo.. nekem abszolut nem jönnek be a kracioi..
    gucci meg florakat gyart agyba-föbe..mintha legalabbis kötelezö lenne..ahelyett,h kitalalna vmi ajat as jobbat.
    vercsoporthoz igazitott parfümök? en ugy tudom,h szemelyiseghez kell illatot valasztani.. legalabbis a nagyok ahhoz igazitjak az uj alkotasaikat..
    en,mint oriasi parfümörült mindig igy veszem.. az erzekeimre hallgatok :P

    VálaszTörlés
  2. Ne is mondd, az Angel-től konkrétan masszív hányingerem van, nekem az annyira nagyon tömény... viszont a kampányok mindig fantasztikusak :D

    VálaszTörlés
  3. Ma pont Angel van rajtam(mintából), meg is fájdult a fejem tőle, olyan erőszakos, akaratos illat. Pont nem ilyen "soft" reklám illik hozzá. Ez alapján azt gondolnám, hogy valami könnyed, lágy édibédi illatocskáról van szó.

    VálaszTörlés
  4. Hohó! Ilyen csillagformájú parfümüveg a totally spiesban volt! :D (Ezt már kb elmondtam mindenkinek akit ismerek, ide is leírom :))
    Nekem tetszik a vércsoportos parfüm. Eredeti, és egy szinten van benne logika :)

    VálaszTörlés
  5. Sophie azt én is néztem :D de én nem láttam benne, vagy csak nem emléxek :D

    VálaszTörlés
  6. Volt egy ismerősöm aki egymásra fújta az Angelt és Rush2-t,na azzal a konkrét bűzzel simán országokat lehetne kiüríteni,nagyon nagyon büdös a két parfüm egymásra fújva!!!

    VálaszTörlés
  7. Szia, te hol találtad a "vércsoportos" parfümök leírását? :)

    VálaszTörlés
  8. Ms. Xixin: az a két illat már magában sem egyszerű, hát még együtt :DD

    Névtelen: véletlenül akadtam rá egy beautysite-on de nem mentettem el könyvjelzőnek... guglizd be!

    VálaszTörlés
  9. A Totally Spies tök jó mese :)
    A vércsoportos illatra kíváncsi vok naon...Azt mondják,akinek 0-s véra van,tipikus ragadozó,húsimádó...akkor ez a parfümben is megjelenik? sülthús illatú pl? :D
    Lehet nem a pasikat vonzanám,de a kutyák biztosan szeretnének! :D
    Viccet félretéve,szívesen kipróbálnám ezt a vércsoportos parfümöt!

    VálaszTörlés
  10. Én is egyébként... azt olvastam, hogy a 0-ás fás, bőrös illat fémes elemekkel.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.