Talány a köbön - 25 órás alapozó a Rimmeltől

9:52 du.
Na persze előre leszögezem, hogy nincsen problémám a Rimmellel és azzal, hogy állítólag 25 órán keresztül tartós marad az alapozójuk... DE! Ki a fene hagyja magán ennyi ideig az alapozót??? Érthetetlen... De most komolyan! Volt már veletek olyan, hogy magatokon hagytátok éjszakára vagy több, mint egy napra az alapozót? Ne már... Meg is őrülnék. Mind1... Íme egyébként a csoda-alapozó, amely extra tartós, nem mászkál, nem foltosodik, ellenáll a stressznek (???), hidratál és Georgia May Jagger reklámozza. 

Ui: bár aztán eszembe jutott, hogy talán Angliában ez a módi....

Nem lettem okosabb a honlap átböngészése után sem. Minden mondatban ugyanis szerepel, hogy 25 órán át tökéletes marad az alapozó, de az sajnos nem hogy ennek mi az értelme és kinek van erre szüksége.
Ettől függetlenül lehet, hogy megér egy próbát, mert ha 25 óráig bírja, akkor simán bírja reggeltől estig :D.


15 megjegyzés:

  1. hát egy házibuliba ahol 2napig nem is alszok simán rajtam van addig az alapozó és elég rossz érzés is de nem vennék csak ezért a pár alkalomért egy ilyet

    VálaszTörlés
  2. De az csak évi egy-két alkalom (jobb esetben :D).... ezt meg gondolom mindennapos használatra csinálták... végülis nem rossz dolog, meg nem lehet rossz az alapozó, engem az idegesít benne, hogy nagyon egészségtelen hosszú ideig a bőrön hagyni az alapozót akármilyen jó is és ez a kampány olyan mintha még buzdítaná is erre a nőket/lányokat, hogy nem baj hagyd magadon mert direkt azért csináltuk. De ez akkor sem tesz jót a bőrnek...

    VálaszTörlés
  3. Hát, ha valakinek olyan brutális munkája van, hogy akár napokig nem alszik...

    VálaszTörlés
  4. hello
    hát pl szupermodellek, sztárok stb..van olyanhogy reggel 6kor kel és másnap reggel ér haza..
    üdv

    VálaszTörlés
  5. Reggel elmész dolgozni, este vacsizni-szórakozni, és másnap hajnalban vagy otthon.:))

    VálaszTörlés
  6. Egyszerűen csak marketingfogás, jól hangzik és kihangsúlyozza, hogy mennyire tartós. Aki 25 órán át visel egy alapozót, az legalább ennyi ideig nem is mosakszik egyáltalán, egyszer se frissíti fel magát? Nehezen tudom elképzelni.

    VálaszTörlés
  7. első vagyok: igen ez olyan mint a 72órás dezodor hogy évente egyszer ha az ember táborozik lehet hogy nincs vízközelbe de leginkább csak marketingfogás mert úgyse várja ki senki se (legalábbis remélem) :D

    VálaszTörlés
  8. haha ez tényleg teljesne értelmetlen. Bár éjszakai bagoly vagyok aki nem tud aludni, de néha korán kell kelnem, ugyhogy elöfordul, hogy 20-30 orát vagyuk fent, de akkormár a legkevésbé sem az alapozom érdekel, arrol nem is beszélve, hogy az orák alatt egyre csak növekvö karikáimat egy fullos alapozoréteg se tüntetné el! :D
    (olyanban is volt már részem, hogy hajnalban belezuhantam fullsminkben (szánom-bánom) az ágyamba, majd másfél orával késöbb ugyanabban elindultam...még szerencse, hogy jo primereket használok és szinte minden marad, csak egykis mattitás kellett :D

    VálaszTörlés
  9. Na most már látom mivel kell vitát kirobbantani :D
    Ettől függetlenül én még mindig a már leírt véleményen vagyok

    VálaszTörlés
  10. Nekem is a dezodoros példa jutott eszembe :D persze, biztosan vannak, akiknek valóban erre van szükségük, szóval lehetne épp értelme, de azért napi öt perce mindenkinek lehet arra, hogy kijavítsa a sminkjét vagy újra befújja magát. Szóval engem, mint egyszerű halandó lányt, szintén nem hat meg :)

    VálaszTörlés
  11. Jaja,tényleg olyan,mint a 72 órás dezodor,ami max James Franconak jött jól a 172 órában.

    Aki reggel kisminkeli magát,az kétlem,hogy este ugyanúgy megy vacsorázni/bulizni.
    Meg számomra ez egy kissé igénytelen is,én alapból nem aludnék sminkben,nem hogy 2 napig. Ha házibuliba megyek,akkor is lemosom legalább egy kendővel,aztán reggel újra megcsinálom. Aki hajlamos inni,az még a kidőlés előtt tegye meg.(a részeg nőkre itt most ki sem térnék.)

    VálaszTörlés
  12. Kremy tökéletesen egyetértek! más: te láttad már a 172 órát?, Milyen volt ha igen?

    VálaszTörlés
  13. ja, nekem is 48 órás dezodorom van, de minek? :) meg azt nem értem, hogy miért pont 25 óra? ált. azért napok szerint szokták ezt.

    VálaszTörlés
  14. A 12 óra lenne a reális, abban benne van a munkaidő meg az egyéb teendők előtte-utána házon kívül. Ha ennyit kibírna egy alapozó, az tökéletes lenne, és még azt is elhinném, hogy nem árt olyan sokat az arcbőrnek.

    VálaszTörlés
  15. Kata én is sokat gondolkoztam ezen a 25 órán... miért pont 25, miért nem 24. Mi értelme van a plusz egy órának...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.