Napi smink

Ezt a cuki cukorkaszínű sminket a tegnap MAC buli tiszteletére készítettem. Mindenképpen kékes-rózsaszínes dolgot szerettem volna, de sokáig gondolkoztam azon, hogy milyen rózsaszínnel is csináljam... van egy pár, de valahogy most egyik sem tetszett. Aztán eszembe jutott, hogy nekem van egy fényes pink arcpirosítóm még a Hello Kitty-s kollekcióból. Szóval az került fel végül a szememre és remekül teljesített! Imádom, hogy a sminkelésben nincsenek szabályok és határok, bármit használhatunk, bárhová és bármire. Ti szerettek cukorkaszíneket használni?? (Én ritkán használok, de úgy látom gyakrabban kéne.)

A smink:

Tetszenek ezek a színek, azt hiszem gyakrabban fogok ilyesmit csinálni.

Jól mutat szemhéjon az arcpír :D.

Egész arcosat bevallom elfelejtettem csinálni... Sorry!


Ezekkel készült:

ARC: Shiseido Natural Finish Cream Concealer (Light), MAC Mineralize Foundation/Loose (Light), MAC Beauty Powder Blush (Tippy). SZEM: MAC Paint Pot (Bare Study), MAC Eye Shadow (Russian Blue), IsaDoraEye Focus (Bonbon Mint), MAC Beauty Powder Blush (Tippy), Sublime De Chanel. AJKAK: MAC Viva Glam Lipstick (Gaga), MAC Viva Glam Lipglass (Gaga).


Az elmaradhatatlan zene is jön:



U.I.: ha még nem vettétek volna észre, kitettem oldalra a Formspring ablakocskát, kérdezzetek bátran!!

8 megjegyzés:

  1. Lolly többször is használhatnád ezt a színkombót,tök jól megy a szemszínedhez*.*

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, mindenképpen azt fogom tenni :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a sminked! :) És annyira jól áll!!! :):):):)

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon jól áll! Olyan aranyos :)

    VálaszTörlés
  5. Akkor a küldetés teljesítve, mert ez volt a cél :D

    VálaszTörlés
  6. megkérdezhetem, hogy mennyibe kerül a viva glam gaga ajakrúzs?
    előre is köszi
    üdv. A*

    VálaszTörlés
  7. ha jól tudom akkor 4900 volt, de mostmár felemelték 5100-ra a rúzsok árát, de nem vagyok benne biztos, hogy ezt még lehet kapni, mert most a bézs színű van

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.