Chanel Rouge Coco Shine teszt

8:18 du.
Egészen odáig vagyok mostanában a Chanel-ért (esküszöm próbálok rájönni, hogy miért...) és már kíváncsian vártam a Rouge Coco Shine-t, mert én jobban szeretem az ilyesmi rúzsokat, mint a szájfényt vagy a sima rúzst. Mivel már nálunk is lehet kapni, így rögtön mentem is kipróbálni őket. Az egyetlen negatívum, amit tapasztaltam vele kapcsolatban, az a rémisztően magas ára, de egyébként nagyon jó termék, sokkal jobb szerintem, mint a sima Rouge Coco, ami nekem például egyáltalán nem is tetszik. Az üzletben ki tudtam próbálni a normál csomagolásban, a tesztben csak a promó karton-palettát tudom bemutatni. A textúra nagyon finom, krémes, és nagyon szépen felvihető az ajkakra annak ellenére, hogy maga a rúzs kicsit nagyobb. Mivel egy shine rúzsról van szó értelemszerűen nem erős a fedése, egy áttetsző, fényes de nem csillámos réteget képez az ajkakon. Én leginkább azon lepődtem meg, hogy a többi hasonló termékkel ellentétben ez nem annyira fénylik/csillog, nagyon diszkrét és lágy felkenve. A textúrának és a finisnek köszönhetően annyira nem tartós, naponta többször érdemes újrakenni (ami nem baj, mert nagyszerűen hidratál). A Chanel-ra jellemzően inkább természetesebbek a színek, de azért van egy-két vagány árnyalat is (piros, narancs, pink, bordó). Én a Boy-t próbáltam ki (Vanessa Paradis is ezt viseli a kampányban :D), ez igazság szerint teljesen beleolvadt az ajkam színébe, de mégis kiemelte azt. Szóval a Rouge Coco Shine-ból a Boy a Jolly Joker árnyalat! Ha valaki megengedhet magának egy kb. 8800 Ft-os rúzst, akkor ne hagyja ki!

Osztályzat: 4es, mert nagyon drága, de persze mit vár az ember a Chanel-től??

Egy ilyet kaptam ajiba az egyik "kolléganőmtől". Köszönöm innen is!
Így néz ki nyitva. 4 árnyalat van benne, köztük a Boy, amit a legsikeresebb színnek szántak.
Cuki kis ecset is jár hozzá, ami semmire nem jó :D.
Balról jobbra az árnyalatok: 57 Aventure (halvány rózsaszín), 46 Liberté (narancsos korall), 54 Boy (hússzínű), 62 Monte-Carlo (málnapiros).

2 megjegyzés:

  1. vááá baromi jó ez a lapocska a mintákkal :D ilyet hol lehet beszerezni?:O
    Gyönyörűek egyébként a színek! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát én ezt ajándékba kaptam, de szerintem a parfümériákban a vásárlások mellé adják általában.
    És nem is ezek egyébként a legszebb színek!

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.