L'Oréal Paris Glam Bronze Trio

12:25 du.
Annyira jó, hogy már napok óta olyan szépen süt a nap és kellemes idő van, persze lehetne kellemesebb is (én kiegyeznék egy egész éves kellemes 25 fokkal, lágy napsütéssel és szellőcskével :D), de már van legalább remény a nyárra. Persze aztán vagy megint lesz 1 hétig 50 fok aztán végig eső, vagy végig 50 fok, mert ez nálunk már csak így van. De legalább lesz egy rakat bronzosítónk! A már jópár bemutatott után most itt van a L'Oréal-é is, egy trió formájában. Nem igazán csípolom a márkát, de ez bevallom, hogy tetszik és beindította a fantáziámat. A trióból két változatot dobnak piacra: egyet a világos bőrű, világos hajúaknak (rózsás tónusok), egyet pedig a sötétebb bőrű, sötétebb hajúaknak (korallos tónusok). Igazából a képeket nézve nem olyan nagy a különbség, szerintem bátran lehetne kísérletezni velük bárkinek. A csomagolásban van egy nagyobb fejű ecset is a felvitelhez, gondolom tükör is, szóval igazi útitárs fílingje van ennek a bronzosítónak. Csak egy a probléma, hogy ha jól tudom valamiért ezek a Glam Bronze termékek el szokták kerülni az országot. Szóval aki szeretne egyet, annak Ausztriáig el kell vándorolnia, de ott be tudja szerezni kb 14 euróért (kb 4000 Ft). Nektek hogy tetszik a L'Oréal bronzosítója?? És akkor már egy másik kérdés, ami eszembe jutott: nektek van kedvenc bronzosítótok??

Blondieknak és Brünetteknek :D.
Praktikusnak tűnik...

13 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépek, de rajtam minden bronzosító sárga lesz (kékes fehér bőr átka, de ezzel már rég kibékültem)maradok a pirosítóknál

    VálaszTörlés
  2. csini :) izgalmasan hangzik igy elsőre

    VálaszTörlés
  3. Szépek! Nekem van bronzosítóm a L'orealtól, gyöngyök (szőke hajra való), szeretem de csak úgy használom, ha pirosítót is keverek hozzá mert különben túl sárgásnak látom magamon. Jó lenne már egy szürkésbarna árnyalatú bronzosító, az természetesen hatna rajtam. Valami szép hidegbarna-enyhén rózsaszínes beütéssel. /Csak hát ugye az se jó, ha túl hideg az a barna, mert akkor szimplán koszosnak tűnne a bőröm XD / Nehéz a sápadt lányok élete. :D

    VálaszTörlés
  4. /mármint szőke hajhoz való. :) legalábbis az van ráírva/

    VálaszTörlés
  5. Tamara ne is mondd.... én is olyan hóka vagyok, hogy egyszerűen hülyén mutat rajtam minden barna dolog :D

    VálaszTörlés
  6. Állítólag volt a MAC-nek egy Strada nevű pirosítója, arról olvastam nagyon sok helyen, hogy nagyon fehér bőrű lányok imádták bronzosítónak használni. Rákerestem, tényleg szupernek tűnik. Azaz csak tűnt, mert már nem gyártja a MAC. :(

    VálaszTörlés
  7. Kerestem ahhoz hasonlót, de semmi. Miért szüntették vajon meg??

    VálaszTörlés
  8. őt ismeritek? én imádom a blogját.
    http://solomag.se/killercolours/2011/03/my-favourite-bronzerglow-of-all-time/
    hasonlóan fehér, de ez a benefit bronzosító tényleg jól mutat, nem sárga.

    VálaszTörlés
  9. Meg is néztem a honlapot... mennyire szép ez a lány aki csinálja! *_*

    VálaszTörlés
  10. Én is elég fehér vagyok, és a MAC Matte Bronze-át használom, nem is annyira bronzosítani, hisz matt, hanem árnyékolni, ill. h legyen egy kis színem, rá, ill. fölé a pirosító, aztán a járomcsont tetejére, meg ide-oda egy kis highlighter. Életre kel ezektől az arcom :).

    VálaszTörlés
  11. igen, nagyon szép lány, és tök ügyes is. szeretem, hogy kb. hasonló tónusai vannak, mint nekem és így lehet koppintani. meg téged is :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.