Chanel Chance eau Tendre Shimmering Touch - teszt

8:59 de.
Már lefotóztam egy ideje meg felkentem magamra a csillámot, meg be is van dugulva az orrom, de még mindig érzem az illatát :D. Fincsi nagyon, nekem ez a kedvenc Chanel illatom (a többit egyszerűen nem bírom, még talán a No. 5 eau Premiére jöhet), valaki gondolhat majd rám szülinapomon és megveheti nekem :D. Na de ne térjünk el tárgytól, jöjjön a Shimmering Touch. Már írtam ugye korábban is róla, de akkor most bővebben a textúráról: ugye a dolog zselének látszik és az is, de nem éppen egy megszokott ragacsos, hajzselé vagy bármilyen más zselé szerűség. Aki ismeri/dolgozott már szilikon alapú bázissal, akkor ők tudhatják hogy ez egy furcsa átlátszó matt zselészerű dolog, ami a bőrön nem ragad és azonnal selymes, matt tapintású lesz. Na ez teljesen ugyanaz csak csillog és illatos. A csillogás diszkrét, nagyon-nagyon mikro csillámok vannak benne és ebben a változatban rózsaszínűek (az eau Fraiche-ben zöldek). Az illata elég erős, de én már tegnap is szórakoztam vele és egy-két óránál szerintem nem tart tovább, persze a csillogás megmarad, de vízzel teljesen lemosható. Aki tartós illatfelhőre vágyik az parfümmel együtt használja mindenképpen. Azt azért bevallom, hogy a csillogáson és a luxusérzeten kívül az ég világon semmi értelme nincsen a dolognak, de hát az ember lánya könnyen elcsábul az ilyen kis limitált csodák láttán. Lányok kérjetek ilyet szülinapra, évfordulóra, névnapra, nőnapra (bocs az már volt) vagy bármire :D! Egy ilyen ajándéknak csak örülni lehet. 


Én ilyen kis tégelyben kaptam kipróbálásra, az eredeti 25 ml és 13450 Ft. Szerencsére látszódnak a csillámok.
A zselé felhalmozva és kicsit szétkenve is.
Teljesen szétkenve. NEm nagyon látszik, de ez azért van, mert egyébként is inkább finoman csillámlik csak. Olyan, mint a tündérpor... (ilyenek hogy jutnak eszembe??)

6 megjegyzés:

  1. sziia,
    lehet hogy kicsit furi kérdés, de te a termékmintákat honnan szerzed be? csak a drogériában kéred, vagy hogyan?:$

    VálaszTörlés
  2. Hát az az igazság, hogy nekem vannak 'kapcsolataim' parfümériákban és így adnak. De hogy egyébként adnának-e azt nem tudom.

    VálaszTörlés
  3. citromhab: mindig ilyesmik jutnak eszembe... egyszerűen szeretem a tündéreket meg az angyalokat meg ilyesmiket...

    VálaszTörlés
  4. nagyon jók. a chanel amúgy is egy nagy kedvencem :)
    jaj Lolly.. képzeld el.. beteg lettem a farsangi partyra :( sajna nem tudtam menni..és így a sminkelés is elmaradt.. majd jövöre.. de úgy elszomorított,h nem lehettem pinki-minki :(
    lehet egy másik kérésem? nem tudnál egy Douglas-videót csinálni? leírogathatnád,h mit érdemes a Douglas-ben venni,ami pl máshol nincs,vagy kedvezöbb az ára..esetleg jobb minöségü dolog :)
    puszillak Lollypopp :)

    VálaszTörlés
  5. Te szegény! Remélem azért hamar meggyógyultál! Szerintem egyébként nem kell várni a következő farsangig egy extrább sminkkel meg egy beöltözéssel. Csinálj egy ilyen témájú házibulit, vagy esetleg szülinapi bulit! Mi is szoktunk néha ilyesmivel hülyülni, kicsit jobban megnéznek minket a szórakozóhelyeken, de mi meg tök jól érezzük magunkat! Mindig meg lehet teremteni a különleges alkalmat, nem kell a naptárhoz igazodni! A Douglas videó jó ötlet, csak sajnos nem ilyen egyszerű... ugyanis nem elég a Douglastól engedélyt kérni hozzá, hanem minden egyes forgalmazótól ugyanúgy meg kell kérni a beleegyezést (egyszer próbáltam fotózáshoz engedélyt kérni.... nem is részletezném a dolgot :(), de ettől függetlenül meg lehet csinálni csak kicsit másképpen.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.