A hét terméke(i)

10:46 du.
Amikor megláttam ezeket a Lime Crime rúzsokat, egyből azt gondoltam, hogy muszáj megmutatnom őket Nektek is! A Lime Crime soha nem a visszafogott színeiről volt híres, szóval semmi jóra ne számítsatok :D. Az ide tavasz és nyár egyértelműen a cukorkás, pasztelles színek jegyében telik, láttuk már körmökön, szemeken a vaníliasárga, mentazöld és rágógumirózsaszín árnyalatokat, na de az ajkakon! Pedig DE! A Lime Crime rúzsai ugyanis ezekben a színekben pompáznak és meg kell, hogy mondjam (ha nem is hétköznapi sminkhez), de nagyon jól mutatnak. Egy fanatikusnak és profinak kötelezőek ezek a színek, csak kissé nehéz hozzájutni a márkához. Nektek tetszenek a cukorkaszínek ebben a formában??

Jól néznek ki a színek!
Mint To Be, Coquette és New Yolk City
forrás: ourvanity

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű színek!!! Nemtom mernék e türkiz rúzst viselni,még buliba is lehet megszólnának érte!
    De gyönyörűűű!! :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem is pont ilyen gondolataim voltak, hogy a képen annyira fantasztikus, de nem tudom hova is merném felkenni...

    VálaszTörlés
  3. Imádom :) Még én is csak angliában mertem :(

    VálaszTörlés
  4. nekem nagyon tetszenek, de a zöldet biztosan nem tudnám hogyan használjam :)
    Talán szemre menne, de ugye nem oda való XD

    VálaszTörlés
  5. a sárga nagyon tetszik :D eszméletlen

    VálaszTörlés
  6. Suzy: neked van is Lime Crime rúzsod, ha jól rémlik :D

    Sophie: szemre hasonló színe az IsaDora-nak van!

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.