Rimmel Long Lasting Lipstick + enyhe fotóbolt baki :D

12:26 du.
A Rimmel elkápráztat mostanában bennünket az érdekesebbnél érdekesebb dolgokkal, gondolok itt a már posztolt 25 órás alapozóra például. Igazi vitát gerjesztettem vele :D. Az új nagy dobásuk a Long Lasting Lipstick, amivel önmagában leszögezném abszolút semmi probléma nincsen. A cég ígérete szerint egy 8 órán át tartó rúzsról van szó köszönhetően a Colour Protect technológiának, amely 25%-kal megnöveli a szín tartósságát. Intenzív, selymes és fényes rúzs 20 különböző árnyalatban. Szóval abszolút okés a dolog... a termékkel kapcsolatban. Na de a promókép...kérem szépen...hogy a fenébe lehet ily látványosan eltorzítani egy egyébként annyira bájos színésznőt.... Mintha Joker vigyorogna ránk a plakátról és a szemei is közelebb ülnek. Érdekességképpen kerestem Zooey Deschanel-ről egy normális 'valóságképet' is. Szerintetetk is látványos a torzítás vagy csak nekem van sasszemem??

Kicsit túlzásba estek a fotóboltosok...
Egyébként a rúzsok nagyon szépnek tűnnek.
Hupsszli... szerintem látható a különbség :D.
forrás: makeup4all

Plusz egy nagyon komoly újdonság: a Panasonic cég piacra dobta az első olyan fényképezőgépet, amely a fotózás után képes egyből retusálni a fényképen lévő arcot.... keressetek rá a gugliban a képekre egy misét megér! Hová tart ez a világ! (Panasonic Lumix FX77, egyébként már nálunk is lehet kapni 70ezer Ft környékén van az ára, ha esetleg valaki retusált fotókat szeretne magár fotóbolt nélkül csinálni. Én gondolkozok egyen... :DD csak vicc...)

16 megjegyzés:

  1. hm..érdekes..szerintem ha ráis javítottak akkorsem olyan rossz, nekem tetszik úgy :)
    egyedül azt nem értem miért kell úgy fotózni őket mintha bandzsítanának..ezzel ilyen szőke liba üres fejjel hatást kelt..

    VálaszTörlés
  2. Nem kötözködésből, de az azonnali retusálás nem újdonság. :) Szerintem a Panasonic le van maradva, mert az én alacsony árkategóriás Samsung fényképezőgépem is tudja ezt, pedig már vagy egy éve vettem. :)

    (A Barbie-s posztomban az utolsó két kép retusálással készült. Bár kicsit homályos a kép, de az nem a retusálás hibája, béna voltam.:)

    Szóval ha szeretnél ilyet, nem kell megvenned a Panasonicot 70 e- ért. :)

    VálaszTörlés
  3. Susie: tényleg bandzsitós :DD

    Katie: nekem újdonság volt, mondjuk abban a pillanatban hidegen is hagyott, mert nem vagyok híve az ilyesmiknek. Ezzel a retusálós dologgal magát is és másokat is becsap szerintem az ember. Persze viccnek, meg művészetnek okés, de ne akarjon már az ember másnak látszani mint ami. Ezt most nevv magadra, nem rád gondoltam, csak szimplán ez a véleményem. Lehet, hogy én is kipróbálnám amúgy a dolgot poénból :D

    VálaszTörlés
  4. Katie: megnéztem a blogodat és jók a képek, tetszenek (meg a blogod is :D), de szerintem retusálás nélkül is nagyon szép vagy! :D

    VálaszTörlés
  5. Nem veszem magamra. :) Én sem vagyok annak a híve, hogy másnak mutassuk magunkat, mint akik valójában vagyunk, de azért ez a retusálás jó dolog. Pl. Nekem nincsenek pattanásaim, de a közeli képeken azért előjönnek a legapróbb bőrhibák is, amit szabad szemmel talán észre sem vennének + vannak, akiknek azért van pár csúnyább pattanásuk, ami nem lenne túl szép látvány a képeken, de a gép megoldja helyettünk a problémát. Ettől szerintem nem lesz senki kevésbé önmaga, szimplán nem kell közszemlére bocsátania a tökéletlenségeit. Te se vedd magadra. :)

    VálaszTörlés
  6. Ja és köszönöm szépen a dicséretet, én is nagyon csípem a blogodat, mégha most egy kicsit kötözködök is. :D

    VálaszTörlés
  7. Jajj dehogyis :D, ha nekem is díszelegne egy bazi pattanás az orrom tetején én is megpróbálnám leretusálni :D, pláne én akinél nem találsz nagyobb kényeskedőt, ha a bőréről van szó :DD
    csak ha már túlzásba esnek az emberek azt nem szeretem, olyan mintha sokan nem találnák meg az arany középutat...

    VálaszTörlés
  8. Akkor egyetértünk. :) Egyébként komolyan élvezem ezt a beszélgetést, ha eltérő lesz a véleményünk, jókat fogunk vitázni a jövőben, érzem. :D :D

    VálaszTörlés
  9. Jéézusom,meg sem ismertem..:D Pedig annyira,de annyira bájos ez a lány.

    VálaszTörlés
  10. Igen, én is mindig ezt mondtam rá, hogy olyan bájos, erre azon a képen meg mint valami űrlény, pont ezt a bájosságot izélték el...

    VálaszTörlés
  11. Lolly, ha olyan szép arcbőröm lenne, mint neked, a lelkemet is eladnám az ördögnek jelen pillanatban. :) Amúgy ilyen retus funkció az én Samsung fényképezőmön is van, és a múltkor valamelyik sminkes képemről ilyet tettem fel, de borzalmas, kihomályozta az arcom felét. :D Zooey Deschanel pedig nagyon bájos, de a Rimmel plakáton valami tényleg nem stimmel.

    VálaszTörlés
  12. Jajj nemáár.. annyira azért nem tökéletes az enyém se, megnyugtatlak. Én nem értem egyébként, hogy akkor a panasonic miért hirdette annyira hogy ez az első ilyen fényképezőgép...

    VálaszTörlés
  13. érdekes a kép, pont 1-2hete nézelödtem a rimmel oldalán (a viszonylag uj szemhéjpuderek miatt) és akadtam erre a képre. Pont az volt az első reakcióm, amit leírtál, de aztán a galaxis utikalauz filmjét is elővettem (árukapcsolás ugye...:) ) és meg kellett állapítanom, hogy annyira nem a fotoshop, inkább a szájhangsúly ami ennyire furcsává teszi a képet. Merthogy mindenhol Zoey nagy szemeit emelik ki, natur szájjal,ez adja azt az egyedi báját, meg erröl lehet megjegyezni.
    És igy aztán duplán fura, mert a két nagy, réveteg, világos szem mellett ott a száj. Tippem még, hogy úgy fotózták, hogy kicsit felfelé nézett és felhajtotta az állát, emiatt jobban dominál és nagyobbnak tünik az álkapocs rész. De pesze a fotobolt igyis-ugyis befigyel. Nem is tudom. Éredekes.

    VálaszTörlés
  14. A photoshop kapcsán pedig: fu, Lolly, neked tényleg nagyon szép böröd van. Igazábol veled értek egyet én is, valahol ez egy önbecsapás egy kicsit, de elég szemét dolog, mert magunknak gerjesztjük. Egy jo smink is egy mini-fotoshop, végülis mi csak egységesiteni akarunk a képen amikor sminkelünk, ez nem is olyan nagy baj. A baj inkább az, ha egy olyan képet sem bir elviselni magárol az ember, amin smink nélkül, retus nélkül, egymagában van. Mindenki olyan tip-top akar lenni. Gondolok arra, amikor egy ismerös facebookos oldalán csak full sminkes, ugyanolyan szögböl, ugyaolyan arckifejezéssel készült képeket lát az ember százával. Rosszabb esetben még retusálva is. "Mert igy nézek ki jol". Az, hogy te egyébként tök máshogy ismered (ráncok, arcok, mimika, ilyesmi) az másodalgos. Ha készül rola egy normális kép akkor igyekszik eltüntetni. Na ezzel van a probléma. De amugy semmi bajom a fotobolttal :)

    VálaszTörlés
  15. Bagaela: teljesen egyetértek veled a fotóbolttal kapcsolatban.... pont ugyanerre gondoltam én is, hogy a nők (de sztem egyébként inkább a totális önismeret hiányától szenvedő tinédzserek) milyen fotókat raknak fel magukról a közösségi oldalakra azzal a felkiáltással, hogy hát ők így néznek is.... tökéletes smink, tökéletesre beállított póz, meg egy kis utómunka... jah... olyan ez az egész nekem, mintha gáz lenne felvállalni saját magunkat és törekednünk kéne valami nem emberi tökéletesség és műviség felé. Elég szomorú. Pedig Lady Gaga anyánk is megmondta: I was born this way baby :DDDD

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.