Dior Electric Tropics Collection for Summer

Szerencsére úgy látszik, hogy végre beköszöntött a tavasz és a jobb idő, tehát nagy az esélye annak, hogy idén nem marad el a nyár! Ennek örömére jöjjön egy kis nyári kollekció, ma a Dior jóvoltából: A szemekre a lehető legtermészetesebb homok-bézs-rózsaszín árnyalatokat képzelte el a cég, a bronzosítással is nagyon óvatosan bántak, de cserébe vadító színeket terveztek az ajkakra és a körmökre (most próbáltam ki egy Dior lakkot és én aki lakkozási analfabéta vagyok egy perc alatt tökéletesre lakkoztam vele a körmömet, szóval ezennel kijelentem, hogy a Dior lakkjai a legjobbak a világon felvitel szempontjából, a tartóssággal sajnos vannak némi problémáik). Neon narancsos korall és pink minden mennyiségben! Nekem nagyon tetszik ez párosítás (természetes szem/arc + hangsúlyos ajkak/körmök), szerintem nyárra ez a legkényelmesebb sminkelési mód. Nektek hogy tetszik??

A sajnos leginkább semmilyen promókép...

Nude Glow Healthy Glow Complexion Enhancher és Nude Glow Healthy Glow Summer fluid 2 árnyalatban.

Dior Nude Healthy Glow Powder - Aurora
Dior Nude Healthy Glow Powder - Sunset
Dior 5-Colour Eyeshadow - Rosy Nude
Dior 5-Colour Eyeshadow - Rosy Tan
Dior Ultra Gloss Crystal Nude - Sweet Peach, Luminescent Rose, Sweet Rose
Dior Vernis Electric Tropics Nail Duo - Aloha, Paradise Pink

1 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.