MAC Viva Glam Gaga 2 teszt

8:36 du.
Természetesen, mint elkötelezett Lady Gaga rajongó muszáj volt egy darabot a Viva Glam Gaga kollekcióból is hazahoznom. Féltem ugyan a bézs színektől, a rúzs nem is ment át a vizsgán, mert elég érdekesen mutatott rajtam, de a szájfény szerencsére egész jól nézett ki felkenve. A csomagoláson természetesen most is ott van Gaga aláírása és a termék teljes árbevételét AIDS kutatásokra fordítja a Viva Glam kampány. A szájfény színe egy kicsit hidegebb, rózsaszínesebb bézs, mint a rúzsé, ami egy melegebb bézs árnyalat. Inkább hétköznapi szín, bár egy extra füstös szemmel buliban is viselhető (ezt majd kipróbálom). A textúra a szokásos kicsit ragadós, de tartósabb, mint a többi szájfény. A finis fényes és egyáltalán nem áttetsző, úgyhogy nagyon precízen kell felvinni, hiszen egy ilyen bézs szín teljesen eltér az ajkak pirosas színétől. Én azt javaslom a használatához, hogy alapozzuk le előtte az ajkat, mert úgy lesz a legszebb. Azért be kell, hogy valljam én a tavalyi rózsaszínt jobban szerettem.

Osztályzat: a macerás munka miatt ez bizony csak 4es.

Az aláírásos doboz és szájfény.

Így jobban látszik a szín.

Így kinagyítva egy kis csillámot is sikerült felfedeznem benne :D.

6 megjegyzés:

  1. Én magát a rúzst néztem ki magamnak, de ezekszerint akkor vagy lemondok róla vagy nagyon lealapozom előtte a szám (amugy is nagyon erős piros színe van :(, nem is nagyon szeretem emiatt... ).

    VálaszTörlés
  2. Ehhez egyszerűen tényleg muszáj. Nekem is alapból jó piros, egy ilyen bézs felvitele nálam elég hosszas procedúra... de hát nem hagyhattam ott :D

    VálaszTörlés
  3. Szia :) milyen árban mérik ezt a kütyüt? :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.