IsaDora Jungle Fever Collection for Summer

Olyan szép idő volt egész hétvégén (na nem mintha ki tudtam volna élvezni, hála a beosztásomnak...), de legalább a pláza ablakán át láttam, hogy süt a nap és az autó is 17-18 fokos kinti hőmérsékletet mért, szóval érzem végre a tavaszt (már kabát meg csizma sem volt rajtam :D). Ennek örömére egy újabb nyári kollekciót mutatok Nektek, méghozzá az IsaDora-ét, amely a Jungle Fever nevet kapta és főként bézs-barna-khakizöld színeket tartalmaz. Nekem leginkább a körömlakkok jönnek be, de persze csak azért mert soha nem voltam oda ezekért az árnyalatokért, meg nem is igazán állnak jól. De azért egy meleg tónusú, barnább bőrű lányon nagyon jól áll az ilyesmi. Ráadásul nagy előnye az IsaDora termékeinek, hogy illatanyag mentesek. Sajnos külön a termékekről nincsenek képek, de azért íme a kollekció:

Nektek hogy tetszenek a termékek??

2 megjegyzés:

  1. A szemhéjpaletta színei tetszenek viszont a többi nekem túlságosan unalmas. :(

    VálaszTörlés
  2. Valóban az egy kissé :D de a körömlakkok sem rosszak azért

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.