Glamour Napok!!!

12:02 du.
Még nagyjából három hete van mindenkinek, hogy felkészüljön az idei első Glamour napokra! Április 8-9-10én rengeteg üzletben lesz 20%-os kedvezmény, vétek kihagyni az alkalmat, ilyenkor jó nagyobb beruházásokat tervezni :D! Mikor máskor vásárolhatnék be a MAC-ben 20%-kal olcsóbban??? Azt hiszem el kell kezdeni listát készíteni :D.

Kiválasztottam a legjobb kuponokat, remélem Nektek is megjön a kedvetek a shoppingoláshoz:
  • 50 % bármilyen sminktermékre a dm üzletekben
  • 50% bármilyen hajfestékre a dm üzletekben
  • 20% kedvezmény online megrendelt ArtDeco termékekre
  • 20% kedvezmény Babyliss termékekre (Euronics üzletekben váltható be)
  • 20% kedvezmény a Body Shop termékekre (kihagyhatatlan!!!)
  • 20% kedvezmény a Douglas parfümériákban (az Allee-ban MAC is van... duplán kihagyhatatlan!!!)
  • 20% kedvezmény a Marionnaud parfümériákban (Pupa jövök!!)
  • 20% kedvezmény a Müller drogériákban (NYX jövök!!)
  • 20% kedvezmény az L.A. Make Up üzleteiben
  • 20% kedvezmény a Lancome szépségszigeten
  • 2500 Ft kedvezmény az Estée Lauder szaküzletekben
  • ajándékakció a Clinique üzletekben
  • 20% kedvezmény a Glamour Beauty üzletben
  • 20% kedvezmény a L'Occitane üzletekben (úgyis testradírt kell vennem :D)
  • 20% kedvezmény a Malu Wilz termékekre
  • 20% kedvezmény az Ives Rocher üzletekben
Persze nem csak sminkeket, meg szépségápolási termékeket vehettek kedvezményesen, hanem ruhákat, cipőket stb is. Személyes kedvenceim:
  • 20% kedvezmény a Mango üzleteiben
  • 20% kedvezmény a Calzedonia üzleteiben
  • 20% kedvezmény a New Yorker üzleteiben
  • 20% kedvezmény a Tezenis üzleteiben
  • 20% kedvezmény a Triumph üzleteiben (kéne az a hasleszorító bugyi :DD)
  • 20% kedvezmény a C&A üzleteiben
  • 20% kedvezmény a Converse termékekre
  • 20% kedvezmény a Guess üzleteiben (ez még így is csak álom marad...)
  • 20% kedvezmény az Intimissimi üzleteiben
  • 20% kedvezmény a Látomás üzleteiben (ha valaki szereti a különleges és egyedi darabokat, akkor ez a mennyország lesz számára)
  • 20% kedvezmény a Pimkie üzleteiben
  • 20% kedvezmény a Pussy Deluxe üzleteiben
  • 20% kedvezmény a Tally Weijl üzleteiben
  • 20% kedvezmény a Libri üzleteiben (én imádok olvasni, azt hiszem inkább könyvet veszek majd ruha helyett... ne tessenek hülyének nézni)

Ti szoktatok vásárolni ilyenkor?? Ha igen, akkor mikkel tömitek tele a bevásárlószatyrokat??

18 megjegyzés:

  1. Ezt most nem mondod h a MAC-ben is felhasználható... Ugye?! :O

    VálaszTörlés
  2. Én is imádok olvasni, egyenesen jó látni, hogy könyvekre költ valaki :)

    VálaszTörlés
  3. Emily: mivel az Allee-ban található Douglas-szal egyben van a MAC naná, hogy oda is vonatkozik!!

    Viló: két dologra költök a legtöbbet 1. smink 2. könyvek. Kicsit távol áll egymástól a két dolog, de hát én már csak ilyen vagyok. Most élem a sci-fi korszakomat ráadásul :DD

    VálaszTörlés
  4. Igen :) Jó az Allee-ban lévő Mac-be ;) Én ősszel a Joy napokon így vettem meg a karácsonyi ecsetkészletet :)
    Most is készülök, de annyi mindent szeretnék(paint pot, rúzs, szájfény,zselés tus,az új highliter ha addigra már kapható lesz....) Persze ennyi mindent nem engedhetek meg magamnak, úgyh valószínű két termékre redukálom majd a vásárlást. Mert még ott vannak a ruhák is.... :) Kész anyagi csőd :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem már most bőségzavarom van a sok kupon láttán, persze nagyjából belőttem, hogy miket szeretnék de ez a MAC dolog nagyon csábít :D

    VálaszTörlés
  6. Kataa: neked is van listád akkor :DD a highlighter megjelenik addigra ne aggódj, az én fogam is fáj ám rá :D

    VálaszTörlés
  7. miért is szeretjük ezt a hónapot?
    ha április, akkor glmour napok. nálam ez kötelező program. :)
    apropóó Lolly. te nem voltál a Max Factor-os blogger találkozón? hiányoltalak a Dorka videójáról. :(

    VálaszTörlés
  8. sajnos én nem tudtam menni mert dolgoztam aznap estig

    VálaszTörlés
  9. yves rocher ráadásul nem is 20%, hanem 40 :-)

    VálaszTörlés
  10. egy MAC látogatást én is mindenképpen beiktatok.. :) Lolly, nem tudod, hogy a Vibrancy Eye Primer és a highlighter bekerül-e az állandó kollekcióba?

    VálaszTörlés
  11. Én úgy tudom, hogy azok állandóak lesznek, de jövőhéten megyek a prepartra és akkor kiderítem!!

    VálaszTörlés
  12. Wauuu akkor a MAC kifosztásra vááár:) nagyon nagyon várom már ;)

    VálaszTörlés
  13. Lolly, kicsit off topic, de a Muller/NYX megjegyzesedrol jutott eszembe, hogy megkerdezzem, a sima Single Eyeshadow 150+ arnyalatabol szerinted kb mennyi van a Mullerben, esetleg tartjak a teljes kollekciot? Csak mert regen voltam Mullerben, nem tudom ,mire szamitsak. Koszi.

    VálaszTörlés
  14. Nem vagyok benne biztos, hogy mennyi van nekik, de az tuti, hogy nincs mindegyikből. Talán ha 50 féle van, de tényleg nem tudom, mert én is régen voltam már Müllerben :D.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.