Bourjois Volume Glamour Max szempillaspirál

A Bourjois megújította a legtöbbet eladott szempillaspiráljukat a Volume Glamour-t, átkeresztelte Volume Glamour Max-á, megtoldotta ápoló fekete gyöngy kivonattal és természetes viaszokkal és voilá kész is az egyedülállóan nagykeféjű, dúsító spirál, amely 16 órán át tart, nem irritálja a szemet, különválasztja a pillákat és van vízálló verziója is természetesen. Nos... be kell, hogy valljam ez nem hangzik túl nagy újításnak... Nektek egyébként milyen tapasztalataitok vannak a Bourjois szempillaspiráljaival kapcsolatban??

A csomagolás nem olyan rossz, de a nagykeféjű spirál már nem éppen újítás...

4 megjegyzés:

  1. Nekem a Bourjois Volumizer a kedvencem, csak ezt próbáltam még tőlük, de ez nagyon gyerebe. :)

    VálaszTörlés
  2. Halottam akkor már róla hideget-meleget is :D ebből is látszik, hogy mennyire más dolgok jönnek be az embereknek :D

    VálaszTörlés
  3. Én vettem egy vízállót most hétvégén a Glamour napokon és nagyon tetszik. Korábban, amit még szerettem az a Max factor false lash effect volt, de az elég drága. Utána jött az Avontól a Super Shock, ami nekem szuper rossz volt. A Max Factor annyiban volt jobb talán, hogy azt vagy kétszer húztam végig a szempilláimon és már kész is volt. Ezt a Bourjois Volume Glamour Maxot picit többször kell felvinni, de nagyon hosszú és szép lesz a szempillám tőle és nem ragad össze. Az eltávolításához kétbázisú lemosót használok és azzal szépen lejön.

    VálaszTörlés
  4. Névtelen: köszi a beszámolót, így legalább megtudtuk milyen élesben :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.