Napi smink

Idő hiányában kimaradt pár nap, de most megint van napi smink, rögtön kettő is. A nagyon durva kéket még azt hiszem kedden csináltam, a Born This Way klip elejeből isnspirálódva, ahol nagyon extra kékes-fekete-lilás sminket visel Lady Gaga. Gondoltam ezt átültetem hétköznapra. Így sikerült (nem teljes a képsorozat, mert nem volt időm csak ezekre):

Szépen kiemelte a szemem színét a kékse-lila dolog.
Kicsit ferdén :D.
A dolgot úgy csináltam, hogy matt fekete alapra egy sötét egy intenzív türkiz és egy fehéres kék színt vittem fel.


Tegnap viszont rendesen tudtam fotózni, viszont az egész arcos kép reggel lemaradt, így este csináltam meg, amikor hazamentem. A smink ugyanolyan volt, mint reggel abszolút nem mászott el. Mindig vigyázok rá :D. Nagyon klassz ez a bordó árnyalat a lime zölddel, azt hiszem már nem először használom így együtt ezt a két színt. Nem is értem, hogy a lájmszínem miért árválkodik még mindig abban a papírcsomiban, vennem kéne végre egy palettát neki. Próbáljátok ki ti is, mert nagyon jó párosítás és még ha halványnak is látszik mindenkinek feltűnt aznap és sokan megdicsérték :D. Ja és végre kipróbáltam élesben az új Viva Glam szájfényt is. Nagyon szép pénteket mindenkinek és jó bulizást annak, aki mára tervezi!!!

Mennyivel másabb így a szemem színe :D.
Hihetetlen, hogy a csukott szemes képek ferdék... és hogy így milyen szarul néz ki ez a smink. :D.
Na így már jobb...
Ezt este 7 után fotóztam, amikor hazaértem, a smink pedig reggel 8 körül készült. Szépen megmaradt.
ARC: MAC Studio Finish Concealer (NC15), MAC Mineralize SPF15 Foundation/Loose (Light), MAC Mineralize Skinfinish (Pink Power). SZEM: MAC Paint Pot (Bare Study), MAC Eye Shadow (Carbon), MAC Mega Metal Shadow (Sexpectations), MAC Eye Shadow (Bitter), Shiseido Nourishing Mascara Base (szempilla és szemöldök), MAC Haute & Naughty Lash. AJKAK: MAC Viva Glam Gaga II.


Akkor most egy kis bulizene :D:

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett, gratula! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép mindkettő, a másodiknál nem is gondoltam volna, hogy ilyen jó párosítás lehet a lime és a bordó.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :D
    Citromhab: én sem gondoltam volna amíg ki nem próbáltam. Van amikor a leglehetetlenebb párosításokból lesznek a legjobb sminkek :D.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.