Egy kis csütörtök reggeli különlegesség a Dior-tól

Nálam egyből beindult a vadászösztön amikor megláttam a lentebb látható Dior púdert. Nem vagyok oda az állatmintáért, talán ha egy cipőm van, ami leopárdos, de ez így ebben a formában nagyon megfogott... Az ebben a hónapban debütáló púdert a Dior múzsája Mitzah Bricard inspirálta, aki imádta az állatmintákat és a piros rúzst. A gyönyörűség kézzel készített, így minden darabja teljesen egyedi. A palettához két körömlakkot is készítettek, hozzá harmonizáló színekben. Nektek beindult a fantáziátok a leopárdos púder láttán???

Dior Mitzah Palette
Dior Le Vernis - Camel, Ebony

5 megjegyzés:

  1. hajajjj..én imádom a leopárd mintát. :) És egy ilyen lakk is kell, asszem láttam hasonlót a handm-be majd beszerzem :)):)

    VálaszTörlés
  2. A púder és a lakkok is gyönyörűek.__.

    VálaszTörlés
  3. :D kíváncsi vagyok, hogy vajon mennyibe kerülhet, meg hogy behozzák e ide is...

    VálaszTörlés
  4. Utálom az állatmintát, de ez valamilyen megmagyarázhatatlan okból kifolyólag KELL. A körömlakkok is. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem sem tartozik a kedvenceim közép, mert szerintem prosztó, de ez tényleg nagyon szép... és kéne is :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.