Egy kis Essence - újdonság tesztek

Nagyon örültem és egyben szomorú is voltam, amikor valamelyik nap betértem a Rossmann-ba, örültem mert végre lehet kapni az új termékeket, szomorú voltam, mert a limitált kiadásoknak még mindig se híre se hamva... De az új szortimentet szemrevételeztem, kipróbálgattam (bár egy nagyon kedves nemtomkicsodaazüzletből végig ott árazott vagy mit csinált és nem ment volna arrébb, hogy válogathassak, ráadásul a biztonságiőrnő olyan szemekkel nézett rám, hogy azt hittem menten leszakad az ég :D) és végül hárman jöttek velem: egy Stay With Me Longlasting Lipgloss Trendsetter árnyalatban, egy Colour&Go Nail Polish Out Of My Mind árnyalatban és a Smokey Eyes Brush természetesen. Azt hiszem a három termékért fizettem összesen kb 1300 Ft-ot, de leht hogy tévedek, eldobtam a blokkot sajna, de az ecset tutira 499 Ft, a hülyének is megéri :D.

A zsákmányok...


A szájfény és a körömlakk: 

A szájfénynek nagyon intenzív neon pink színe van, az illata édeskés, de beazonosíthatatlan, az állaga finom, jól kenhető. A szín valóban tart, el is csodálkoztam rajta, nálam egy étkezést lazán bírt, csak a fénye kopott meg. Egyetlen egy baja van csak ennek az egyébként szuper szájfénynek, hogy olyan bűn rossz az applikátora, hogy egyszerűen lehetetlen dolgozni vele. Ilyen fura homokóra alakja van és sehogy sem lehet például az ajkak sarkait megközelíteni vele. De sebaj van ecset :D! A körömlakkba egyből beleszerettem, bár sokat vacilláltam, hogy akkor ez vagy valami pasztell legyen, de persze győzött a tengerűrkék Colour&Go. Egyszerűen nem tudok jobb szót erre az árnyalatra, nekem egyszerre jutott róla az eszembe a kis hableány meg a tengerek, de ugyanakkor valami nagyon space dolog is van benne. Őrületesen gyönyörű ez a szín, pont tökéletes lesz nyárra. (Muszáj két rétegben használni, úgy intenzív igazán!) 

Osztályzat: a szájfény csak 3/4, a borzalmas applikátor miatt, a körömlakk 4es, mert nagyon kicsi az üvege, nehezen lehet vele így dolgozni.

Az applikátor....az valami szörnyű :D.
Elég ütős ez a két szín.


Az ecset:

Azt hiszem ilyet mindenkinek kötelező lesz venni. Legalább kettőt: egyet otthonra egyet a táskába, mert 500 forintért ilyen ecsetet nemigen fogtok máshol találni. Simán veri a tőle tízszer drágább darabokat. Amióta megvettem ezzel sminkelem magam, direkt tesztelgettem és le a kalappal. Puha, finom szőrből készült, ami ráadásul LILA!!! meg kell érte veszni :D. Nagyon szépen felveszi az anyagot, jól el is lehet vele teríteni és satírozni. A legjobb viszont az egészben az, hogy minden festéket maradéktalanul fel lehet vele applikálni, szinte semmi nem marad az ecseten, gyakorlatilag törölgetés nélkül bele lehet mászni vele egy másik színbe. Óriási piros pont ismét az Essence-nek!!

Osztályzat: csillagos, hatalmas 5ös. Ennyi pénzért ilyen ecsetet.... ámulok és bámulok még mindig.

Imádom, imádom, imádom!! Még egy kell belőle, tartalékba.

55 megjegyzés:

  1. húúú, mennem kell a rossmannba, remélem, már hozzánk is megérkezet ez-az :D

    VálaszTörlés
  2. Én is most értem haza a Rossmannból, egy zselés tus jött velem, szerintem ezt az ecsetet is meggondolom, ha ennyire jó!=)
    Egyébként végül utánanéztél a Queen balettnek?=)

    VálaszTörlés
  3. örülök, h írtál máris a dolgokról, azt hiszem holnap benézek:))

    VálaszTörlés
  4. Rohanok az ecsetért!! Most!! :):)

    VálaszTörlés
  5. apolka: utánanéztem, még nagyon meg kell szerveznem a dolgokat, de remélem eljutok :D Az ecset nagyon jó ;)

    Fannalin: érdemes szerintem, én még gondolkozok pár dolgon! Van pl egy piros szemhéjpúder...

    Ani: hajrá :D

    VálaszTörlés
  6. Lolly, abban az üzletben, ahol ezeket vetted, az összes árnyalat a mono szemhéjpúderből ki van téve?

    VálaszTörlés
  7. Fúúú ezzel most megfogtál, de szerintem igen!

    VálaszTörlés
  8. Ez az az ominózus "meggypiros"?:)

    VálaszTörlés
  9. szia lolly : )
    szerinted Miskolcon is lehet már kapni az új cuccokat? holnap mennék... :)

    VálaszTörlés
  10. Evés után is maradt színe a szájfénynek? :O Rohanok, kell! *_*
    Kéééérdés, hány ml?

    VálaszTörlés
  11. Lolly, te pontosan azokat vetted meg, amiket én előre kinéztem :D
    én hétfőn voltam rossmannban, de még semmi nem volt. természetesen a biztiboy rögtön a nyomomba eredt, pedig semmit nem lehetett venni, mert az állvány kifosztva. amúgy nem értem, kb. 20 ember volt a boltban, de ahogy én a sminkekhez mentem, odajött. a fiatal lányokra vannak ráállítva?

    VálaszTörlés
  12. Csillu: ahha, de élőben inkább pink, még a kép sem adja vissza...

    Névtelen: sajnos ezt nem tudom, vidékre általában kicsit később viszik a dolgokat, de lehet hogy szerencséd lesz

    Vadpulyka: 4ml

    Kata: a sors :DD, a biztonságiakról meg ne is beszéljünk szerintem.... biztos külön rá vannak állva azokra akik a sminkek körül forgolódnak nemtom..

    VálaszTörlés
  13. jaj de jó! akkor szinte biztos találkozunk, mert én ott leszek!=)

    VálaszTörlés
  14. a biztonsági őrök tényleg nagyon brutálok.. :D a dm-ben már rendesen félek :D

    VálaszTörlés
  15. akkor nem csak én érzem magam fusztráltan amikor vásárolok drogériában és konkrétan ott áll melletted hogy vajon lopsz-e?!.... viszont a szájfény az eléggé jónak tűnik bár kicsit félek mert nekem nagyon piros a szám és annyira nem állnak meg rajta ezek a szíek vagy olyan mintha nem is lenne rajta semmi:DDD

    VálaszTörlés
  16. Totál idióták a biztonsági őrök.... egyszer megkérdeztem az egyiktől, hogy most komolyan úgy nézek ki, mint aki lopni készül :DD

    Dorkaww: vannak ám szép világos színek is ;)

    VálaszTörlés
  17. Holnap irány a Rossmann! Csak mennem kellett volna ma...áá a lustaság.... :D
    Ecsetből sosem elég,és körömlakkból sem :) nagyon tetszik így kép alapján a színe a lakknak! MUST HAVE! XDXD

    VálaszTörlés
  18. Fúú azt tényleg kifelejtettem a leírásból, hogy ez nyári MUST HAVE darab :DD

    VálaszTörlés
  19. @Lolly: tényleg pinkes, pedig jó lett volna egy tényleg meggyszínű...lesz majd a napi smink része vmikor? Kíváncsi lennék, hogy néz ki felkenve...:)

    VálaszTörlés
  20. Jajjj csajok, én voltam 3 Rossmanban is ma és egyikben sem volt még kirakva az ecset.... ti melyikben láttátok pontosan? Köszi

    VálaszTörlés
  21. Csillu: a ma posztolt napi sminkben ez van rajtam :D

    Ani: én az Árkádban vettem

    VálaszTörlés
  22. Köszii, muszáj szereznem egyet... :)

    VálaszTörlés
  23. Jaj ne! :( Miattunk körömlakkot raktál a bőrödre? Milyen érzés az? :D
    Ja és lenne egy kérdésem. Az ecset az szintetikus? Mert a pirosítóecsetről azt hallottam igazi szőrből van :)

    VálaszTörlés
  24. Örülök, hogy megírtad ezt a posztot, mert én is szemeztem már ezzel az ecsettel. Csak lenne már ilyen nálunk is, mert azonnal megvenném!

    VálaszTörlés
  25. Én is Rossmanoztam ma, és vettem pár újdonságot. Érdekes, de nekem kifejezetten kézre esik a szájfény applikátora. :) A zselés tust a kezemről nem bírtam lemosni, de még szemen nem teszteltem, de a tusecset kész csoda, főleg ennyiért. Ja és én ma vidékem már új dolgokat vásároltam (Békéscsabán), szóval érdemes szétnézni már Pesten kívül is szerintem.

    VálaszTörlés
  26. nálunk még nincsenek kint de AKAROOOOOOOOOOM!!!!!
    Meghalok mire csóró kaposváron végre kipakolják őket :(

    VálaszTörlés
  27. én holnap nézek szét miskolcon kedves névtelen, esetleg szóljak majd, hogy mi a helyzet?:)

    VálaszTörlés
  28. Én ma szereztem be a két ecsetet,már alig várom hogy használjam*.*

    VálaszTörlés
  29. Ááááá...az a kék lakk....phh

    VálaszTörlés
  30. Miskolcon már van! A Búza tériben vannak, de valamit már elkapkodtak. A Plázába még nem ért el.

    VálaszTörlés
  31. a lakk csodaszép, én is megvettem, és imádom <3 az ecsetet még nem láttam, de azt hiszem hamarosan elugrok és beszerzek egy-kettőt~

    VálaszTörlés
  32. Én szerintem megvárom amíg lecseng az őrület, és majd akkor bevásárolok az újakból (bár ismerem magam, h úgyse bírom ki addig). :D

    A biztiőr-témához annyit, h itt nálunk a rosmannba azt mondta a nő mikor megkérdeztem miért követ , h essence-ből nincsenek kint teszterek, és azt ellenőrzi, h kipróbálok-e valamit, mert azt nem lehet. De úgy meg hogy vegyem meg? :S

    VálaszTörlés
  33. citromhab: jó, hogy írtad a tust én azon is gondolkoztam de nem tudtam eldönteni a dolgot... így könnyebb lesz :D

    SophiEl: ne is mondd... és ott liheg a nyakadba...

    VálaszTörlés
  34. Sophie: cellux van a kezemen :DD, szerintem nem szintetikus az ecset, látni rajta, hogy festett szőr :D

    VálaszTörlés
  35. én ma kerestem volna ilyen ecsetet Debrecenben, de sajnos még sehol sem találtam :(

    VálaszTörlés
  36. Orsolya: előbb utóbb mindenhol lesz úgyis :DD nem hagyjuk, hogy pont neked ne legyen ilyen ecseted!

    VálaszTörlés
  37. Ma beszereztem két darab ecsetet! Tényleg szuper! Ja, és csak 399 forint!!! Egy zugolvasód! :)))
    Itt:
    Rossmann Drogéria Bartók Béla út
    1114 Budapest, XI. kerület, Bartók Béla út 48

    VálaszTörlés
  38. Totál 499-re emlékeztem, de a 399 még brutálisabb egy ilyen ecsetért :DD remélem neked is jól fog(nak) szuperálni és olvass továbbra is!

    VálaszTörlés
  39. jol megszivtam ma miskolci plázába(Y) xddd
    persze h nincs még semmi -.- (sok szép szemhéjpúder összetörve,körömlakk beszáradva. : /) ezmiskolc.

    VálaszTörlés
  40. óóóóó... szomorúan hallom... úgy útálom, amikor dobálják össze vissza a termékeket és nem is figyelnek oda, hogy összetörik... csak tudnám ki fogja így megvenni...

    VálaszTörlés
  41. Meg van az ecset! (örömtánc) ^^

    VálaszTörlés
  42. amúgy igen, mc-n a plázás rossmanban minden össze-vissza van hajigálva, meg törve.. persze a biztonsági őr kb liheg a nyakamba, hogy vajon mit fogok ellopni, de miért nem az olyanokra figyel, akik széttörgélik, meg belenyúlkának mindenbe.. -_- bár azt hiszem ez már egy másik téma..

    VálaszTörlés
  43. Orsolya: veled járjuk az örömtáncot!

    Lora: nah ja... inkább ne beszéljünk róluk... :DDD

    VálaszTörlés
  44. Hú, én ezt az applikátort egyszerűen imádom. Kár, hogy csak egy szín van, ami nekem bejövős, mert isteni vele dolgozni. Végre egy cucc, amivel rendesen el lehet kenni a szájfényt.

    VálaszTörlés
  45. mennyire mások vagyunk, én egyszerűen nem boldogulok vele rendesen, bár már kezdek belejönni :D

    VálaszTörlés
  46. Én végigzarándokoltam a helyi Rossmanokat iylen ecsetért és zéééróóóóó....nem hiszem el, h nincs.

    VálaszTörlés
  47. Ilyet és se láttam már egy ideje sehol... :(

    VálaszTörlés
  48. Szegeden is csak egyetlenegy rossmannban találtam végre ilyen ecsetet... ráadásul olyan jó színe van! :)

    VálaszTörlés
  49. nállunk az ecset 399ft volt :O

    VálaszTörlés
  50. jaja annyi :D csak én néztem el szerintem, vagy azóta olcsóbb lett

    VálaszTörlés
  51. Lolly meg csináltam a blogot légyszí nézd meg (: csak egy kis kezdő de sztem egész jó (: Tonie voltam pusz.
    http://shakeupmakeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  52. Jó lesz ez csak így tovább! tetszenek a cseresznyevirágok :D

    VálaszTörlés
  53. Imádom a cseresznyevirágokat és a lepkéket :) És köszönöm (: neked mostanában nem lesz nyeremény játékod?:)

    VálaszTörlés
  54. dede :D ma vagy holnap indítom! kettő is lesz egyszerre most

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.