Napi smink

Éppen allergiás rohamom van úgyhogy bocsi a helyesírási hibákért, de már a billentyűzetet sem látom... A tegnapi sminkem elkészítésekor vége valahára kipróbálhattam az agyonajnározott Chanel Ombres Perlées palettáját, ami a tavaszi limitált kollekció egyik darabja volt és kb a föld alól sem lehet már előkeríteni, mert elkapkodták. (Legalábbis a fővárosban.) A textúra váááóó púder, de mégis olyan krémes szerű az egész. A színek inkább visszafogottak, gyöngyös-metálos fényűek. Bevallom pályafutásom során ilyen szép fényű szemhéjpúderekkel elég ritkán találkoztam. Egyetlen óriási hátránya van a finom textúrának, hogy lehetetlenség ecsettel felvinni, úgyhogy applikátort kell használni hozzá (jajj de rühellem te jó ég...). Ecsetmániákusnak nehéz lesz hozzászokni, én még szokom... De a végeredmény önmagáért beszél, egész nap konkrétan a tükörbe bámultam, hogy milyen gyönyörű fényes és hogy tart, abszolút nem mászkált el sehol (persze bázist tettem alá, de van ami bázissal is mászik). Szóval klassz kis darab ez... remélem a képeken nagyjából látszik.

Íme a gyöngyös smink:

Ettől azért sötétebb volt ám, de nagyjából szépen látszódik.
Kontúrnak a szürkét és a lilát használtam, szemceruzával kiegészítve.
Árnyékoláshoz a zöldet és a rózsaszínt a szemzugba. Szemöldökcsontra és mozgórészre a fehéret.
A hajam kócos (??? én fésülködtem...) háttérben a monitorom figyel, egen Lady Gaga a hátterem, nem kell megjegyzést fűzni...

És amikkel készült:

ARC: MAC Studio Finish Concealer (NC15), MAC Mineralize SPF15 Foundation/Loose (Light), MAC Mineralize Skinfinish (Pink Power, csak a pír és highlighter). SZEM: MAC Paint Pot (Bare Study ez lemaradt :D), Chanel Ombres Perlées de Chanel, Essence Sun Club Waterproof Eyeliner (04 Purple Rain), Shiseido Nourishing Mascara Base (szempilla + szemöldök), MAC Haute&Naughty Lash. AJKAK: MAC Lipstick (Marquise D'), MAC Lipglass (Peroxide).



Természetesen ma is rátok tukmálom a felettébb bizarr zenei ízlésemet:

7 megjegyzés:

  1. ennek a MAC Haute&Naughty Lash-nek nagyon cuki a tégelye (vagy mi a frásznak hívják) :) ez most valami új szempillaspirál?

    VálaszTörlés
  2. Annyira már nem új, tavaly ősszel jelenhetett meg szerintem. Én nagyon szeretem, majd megmutatom tesztben hogy mit tud, ha szeretnéd... :D

    VálaszTörlés
  3. Ha ez a zene bizarr akkor én is az vagyok.... egyik Number one nekem ugyanis:)

    VálaszTörlés
  4. Jó lenne, nagyon érdekel mert éppen szempillaspirál mizériába vagyok. :)

    VálaszTörlés
  5. csoszi: nem ez a zene bizarr, hanem én :DD mert mindenféle zenét hallgatok tök vegyesen, ami egyeseknek fura :D

    dorkaww: csinálok akkor egyet!

    VálaszTörlés
  6. Lolly: Ha látnád az én lejátszómat.... :)))

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.