Napi outfit részlet(szerűség) - Seafoam with stars

7:17 de.
Érdekes módon megérkezett ma a fürdőruhám egyik fele... El nem tudom képzelni, hogy ilyesmi hogy lehetséges, hogy egy bikini egyik fele külön érkezzen a másiktól. A számlán is csak ő szerepel, szóval nem hagyták le az alsót, az majd később csatlakozik (reméljük nem tesz kitérőt Timbuktuba :D). Kicsit paráztam ezen az online fürdőruha vásárláson, mert általában a nyár három hónapjából, három és felet azzal töltök, hogy fürdőruhát próbálgatok, mindenfélét és egyik sem jó, meg nem tetszik, persze a végére mindig eldöntöm, hogy ez az én hibám, nem vagyok modell stb... stb... Az a vicces az egészben, hogy még csak víz közelébe sem megyek soha, de fürdőruha az kell, mert soha ne lehessen tudni (welness hétvége suttyomban, meg ilyesmi :D). A fent említett és lentebb látható darabba még tavaly szerelmesedtem bele, ettől Lollysabb fürdőruci ugyanis nincsen még egy a világon (max egy Agent Provocateur darab) és amikor megláttam a honlapon, hogy le van árazva, akkor tudtam, hogy ezt nem hagyhatom ki. Még szokjuk egymást, kicsit fura a fazon (elöl túl nagy a rés a csillag miatt), de szerintem jó lesz ez, nyárig még úgyis lecsúszik az a három kiló :D.

Bikini felső: Victoria's Secret



8 megjegyzés:

  1. húúú nagyon jól néz ki! ez a szín összeállítás nagyon tetszik, főleg a csillag a közepén! ügyes voltál, hogy kifogtad :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon szép! Annyira különleges darab! *.*
    Ja és az én fürdőruhám is csillagos :-D

    VálaszTörlés
  3. Istenem, de gyönyörűűűűűű!

    VálaszTörlés
  4. Szóval sellőnek öltözöl a tengerparton? :P

    VálaszTörlés
  5. Nagyon király.:) Csak megérkezik a bugyi is.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  6. Annyira de annyira tetszik! Én iszonyatos nehezen választok fürdőruhát, mert általában már van egy kész elképzelésem, hogy kb mit szeretnék, és ha nem találok legalább hasonlót, akkor megette a fene az egész projektet... így van 2 egyberészesem és 5 bikinim, amik alig voltak rajtam :(

    VálaszTörlés
  7. remélem megérkezik... XD vicces lenne a bugyi nélkül

    VálaszTörlés
  8. Halali lett ez az iras. XDD a furdoruci meg csodaszep *.*

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.