Napi smink - Avengers

Megtévesztő a cím, mert nem Amerika Kapitány által inspirált a smink, de még csak nem is a Fekete Özvegy ihlette. Na jó egy kicsit mégis a film inspirálta a mai művet... :D. Megyek is a hétvégén háromdézni (gyalázat, de itt Amerikában még csak most pénteken lesz a premier... ki vagyok akadva), remélem jó lesz, de még egy olyan mozis élményt nem kívánok, mint amit a Hunger Games alatt kellett átélnem (miért is nem kértem vissza a jegyem árát, én hülye...). A smink füstös és sötét, mert pont ilyen a hangulatom a várakozás miatt. A pirosítóból meg mintha kicsit túl sokat vittem volna fel, de sebaj, belefér. Ja és nézzétek meg ezt a blogot, a csaj nem egyszerű Avengers sminkeket csinált (áll leesve, besárgulva az irigységtől): http://jangsara.blogspot.com/

Heti teendők: hajfestés... nagyon gyorsan...





FACE:
  • Elf Under Eye Concealer&Highlighter - Light/Glow
  • Urban Decay Surreal Skin Mineral Makeup - Illusion
  • MAC Wonder Woman Mineralize Skinfinish - Pink Power
  • MAC Extra Dimension Skinfinish - Superb
EYES:
  •  Kat Von D True Romance Eyeshadow Palette - Metal Orchestra
  • Lioele Blooming Mascara
 LIPS:
  • Revlon ColorBurst Lip Butter - Candy Apple

10 megjegyzés:

  1. Úúristeenn <3 az az átmenet... gyönyörű!
    Rúzsod is olyan szép, nekem sajna baromira nem áll jól a sötét/élénk rúzs. :(

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik!!! és a pirosító is nagyon tetszik így, még ha picit többnek is gondolod a kelletténél! :))

    VálaszTörlés
  3. Neked is olyan jól állnak a sötétebb színek, kérek még ilyeneket!

    VálaszTörlés
  4. Nem sok a pirosító szerintem! Nagyon tetszik a sminked! :) Húú és a csaj se semmi :O

    VálaszTörlés
  5. Ez gyönyörű lett:O A szemed színét meg szépen kiemeli:D
    Én pont tegnap néztem meg a filmet, és tök jó volt:D

    VálaszTörlés
  6. Mi történt hunger games alatt? :D tudom megfogtam a poszt lényegét :$:D

    VálaszTörlés
  7. elkavarták a jegyemet, a kis buta tinilányok meg végig rajtam keresztül mászkáltak kifelé és hangoskodtak, röhögcséltek stb... élvezetes volt...

    VálaszTörlés
  8. nagyon szép vagy :) jó film volt amúgy a bosszúállók ;)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.