Napi outfit részlet - Hey birdy, what's the time?

4:01 de.
Már úgy kábé ezer éve elhatároztam, hogy veszek végre magamnak egy órát, mert nincsen egy épkézláb darabom (a cuki egérkésemet otthon hagytam... meg műanyag és már kezdett egy kicsit szétjönni is mondjuk...), de soha nem találtam olyat, ami úgy igazán tetszene. Nem akartam azt a mindenki által agyonhájpolt Michael Kors félét (mondjuk tetszik, meg MK favorit és fel is próbáltam, de iszonyat gázul nézett ki a batár óra a vékony csuklómon), meg műanyagot sem, mert az alatt viszketek, a fém nem tetszik annyira (a sima ezüst vagy arany, szinte karlánc szerű darabok), szóval nehéz feladat elé állítottam magam... De végül sikerült egy egészen tűrhető darabot találnom, ami különleges is és egyedi is, meg szép is, ja és az időt is mutatja :D. És még iszonyat olcsó is volt szerencsére. Betársult még mellé egy színben harmonizáló szerelmetes madárkapár, mert kellemes madárka függőségben szenvedek ugye. Ők meg annyira édesek voltak, hogy nem volt szívem az állványon hagyni őket :D.

Óra: Target

Nyaklánc: Target

15 megjegyzés:

  1. Nagyon jó választás mindkettő! :-) Én is beszereztem most madárkás alkatrészeket, amint időm engedi, nyaklánc lesz azokból is. :-)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. nagyon szépséges mindegyik zsákmányod, ez a madárkapár meg mennyire cuki már ott üldögélve:)

    VálaszTörlés
  4. Mindkettő tök jó, a madárkák meg tök cukik :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon bejövős mindkettő:) Ilyesmi órákra vagyok rákattanva most én is, de extrém vékony csuklóval nem egyszerű történet:(

    VálaszTörlés
  6. én is mindig elhatározom hogy na most órát fogok venni és akkor meg is lesz de mindig elfelejtem felrakni magamra aztán mindig a telefonom nézem meg az időt szóval nekem az óra kilőve :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon aranyos a nyakláncod:)

    VálaszTörlés
  8. nagyon aranyos a nyaklánc, az óra is elég jó, mivel a Target-ből van, gondolom jó áron is volt. Igazán átjöhetne az a bolthálózat ide is :D

    VálaszTörlés
  9. a kettő együtt volt kb 18 dollár, úgyhogy jah :D

    VálaszTörlés
  10. ÉNÉNÉN akarok olyan órát :(( Mindenhol olyat keresek.. Nem lehetne valahogy hogy veszel nekem egyet és kifizetem postaköltséggel, mindennel együtt? :((

    VálaszTörlés
  11. Azt ami az első képen a kezeden van. Ezer és még több éve keresek olyat *-* Van rá lehetőség? *---*

    VálaszTörlés
  12. Küldj egy emailt! úgy egyszerűbb :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.