Napi smink - Starchild meg öröm a köbön

És igen! Once Upon a Time második évad berendelve. Fogalmam sincs mit fognak kitalálni ezek után, vagy mi lesz egyáltalán vasárnap az évadzáróban, de nálam ez a sorozat benne van az első háromban a toplistámon, szóval juppíííí. A nagyszerű hírt tudtomon kívül meg is ünnepeltem egy ünnepi sminkkel (a smink reggel készült, a hírt most tudtam meg 5 perce), amit a csodás Tarina Tarantino Starchid Odyssey palettával készítettem. Azt sajnos nem tudom, hogy a szempillaspirálom miért maszatolódik folyamatosan oda, ahová nem kéne, persze a legfőbb kérdés az, hogy én ebből miért nem veszek észre semmit (höhh -4,5 dioptria XD vakegérszindróma). De sebaj, így is jó lett ez, nem kell közelről vizsgálni és kész. A lényeg a sok csodás szín és a csillogás. 

Na így képen nem tetszik az új hajszínem.





FACE:
  • Elf Under Eye Concealer & Highlighter - Light/Glow
  • MAC Mineralize SPF15 Foundation/Loose - Light
  • MAC Powder Blush - My Highland Honey

EYES:
  • Too Faced Shadow Insurance
  • Tarina Tarantino Starchild Odyssey Collection Palette
  • Benefit They're Real Mascara

LIPS:
  • MAC Lipstick -Whirls&Twirls
  • MAC Lipglass - Force Of Love

12 megjegyzés:

  1. Én is teljesen rákattantam erre a sorozatra. Pont tegnap előtt keresgettem, hogy már megrendelték-e a második évadot, de örömmel olvasom,hogy igen.

    Ez a kék szín pedig valami csodaszép. :)

    VálaszTörlés
  2. Pedig zseniális az új hajszíned! *.* :D

    VálaszTörlés
  3. Erről a tengerpart jutott eszembe, csudiszép :]

    VálaszTörlés
  4. vóóóóáv az a szem és szíín, gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  5. A sorozat nálam is nyerő, köszi a jó hírt :) A sminked meg valami elképesztóen szép! :)

    VálaszTörlés
  6. köszi és szívesen a jó hírt ^-^

    VálaszTörlés
  7. Csodás a smink, és az új hajszíned is. Annyit írsz erről a sorozatról, hogy muszáj lesz elkezdenem, de már így is annyit nézek.. :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett a smink!:D Én nem ismerem ezt a sorozatot. Viszont a Vámpírnaplók évadzáróját nemrég néztem meg, kb fél órája. Mondanom sem kell, vakolatot idegességemben lekapartam, és egy zacskó zsepit elhasználtam..:'( :DD Nagyon szuper az új hajszíned!;)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon, nagyon szépek ezek a kékek. Remélem jól látom, hogy több is van. :D

    VálaszTörlés
  10. kétféle kék és egy ezüst :D

    nem rossz a szín a képen, de élőben sokkal látványosabb :D

    VálaszTörlés
  11. Istenem ez is mennyire csodás, mindig csak ámulok és bámulok, milyen gyönyörűséges sminkeket készítesz! Once Upon a Time Nekem is hatalmas kedvencem (Game of Thrones és SupNat mellett of course), számomra kérdés sem lehetett, hogy esetleg elkaszálják.
    Kicsit off, nem reklám, de írtam rólad a blogomban, ha esetleg arra tévednél láthatod:))

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.