Napi outfit - próbafülkemanó

2:57 de.
A luxus mosdó helyett most a Target próbafülkéjét támadtam be outfit fotózás céljából. Tiszta röhej hogy nincsen a házban egész alakos tükör, vagy legalább valaki aki lefotózna. Na de mindegy... Felavattam a csodás DIY trikómat, mindenki imádta, dagadt a mellem a büszkeségtől :D. Mondjuk extra óvatoskodva ültem le, meg hajoltam le, meg a szalag végére folyamatosan ráültem és attól féltem, hogy elszakítom valahogy, de nem történt semmi, a felső túlélte a napot. Azóta ráadásul már egy másik DIY projectet is felavattam, de őt majd csak szombaton mutatom meg :P.

Trikó: DIY, nadrág: H&M, táska: Betsey Johnson

9 megjegyzés:

  1. annyira jól nézel ki benne! szexy :'D

    VálaszTörlés
  2. szia, nekem is nagyon tetszik a felső, nekem csak egy "bajom" vele, a melltartó:(

    VálaszTörlés
  3. nagyon jól nézel ki meg a trikó is!!!

    VálaszTörlés
  4. mrija: semmi nem lehet tökéletes... de ez nem egy átlag melltartó, hanem ilyen csőtop dolog és ezzel jobb azért egy fokkal

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinos vagy, ami szemet szúrt most, az a táskád - naagyon nagyon tetszik *.* :)

    VálaszTörlés
  6. Ó hàt az szerelem volt első làtàsra :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.