DIY - Halálfejesre szagattva

5:12 du.
Az alábbi póló ötlete egy nagyon kedves olvasómtól, Verától származik (ne gyilkolj meg amiért leírtam ide a nevedet XD), akinek van egy ilyesmi pólója és megmutatta nekem, hogy hogyan is néz ki. Én meg persze azonnal beleszerettem és vertem is a fejem a falba, hogy mennyire egyszerű és nagyszerű ez az ötlet és, hogy miért nem jutott ez már előbb az eszembe :D. A leírás és a folyamat is gyors lesz, mert halálosan egyszerű a kivitelezése, szerintem fél óra alatt meg is van. 




A kellékek

  • egy tetszőleges színű (nyilván feketében lenne értelemszerű és logikus a dolog, de én se értelemszerű, se logikus nem vagyok, és unikornisok meg mindenféle tündérkék repkedtek a szemem előtt, amikor pólót vettem hozzá, ezért menta árnyalatú lett), nagyobb méretű/bővebb fazonú sima pamut póló
  • tetszőleges, a pólótól teljesen eltérő színű szemceruza, zsírkréta, profiknak szabókréta, de az nem olyan mókás
  • olló
Nekem élőben nagyon jól látszódott a testszínű cerka.


Előkészületek

  • fordítsuk ki a pólót
  • tegyünk be valami kellemes muzsikát, mondjuk Rammsteint, mert mégiscsak halálfejes pólót csinálunk na (nekem a Sonne a kedvencem, de a Keine Lust sem rossz, meg a többi sem :D, németesek előnyben)
  •  ennyi


A nagy művelet

  • a kifordított póló hátának a felső részére rajzoljuk meg a kis koponyánk szemeit
  • alá rajzoljuk meg az orrnyílásokat
  • az orrnyílások alá rajzoljunk egy mosolyra húzódó fogsort (6 fog alulra, 6 fog felülre elég is lesz)
  • használhatunk ám sablont, de ha én szabad kézzel meg tudtam rajzolni, akkor bárki
  • vágjuk ki a a megrajzolt elemeket
  • nagyon gyorsan készen is lettünk
  • ja persze közben énekelni kell ám, ami németül necces, de bele lehet jönni 
  • vegyük fel a frissen elkészült, nagyon menő és egyedi pólónkat, majd illegessük magunkat a tükör előtt egy pár percig
 
De a fotókon nem látszódott, ezért lilával átrajzoltam.

Gyorsan készen lett ám, mondjuk a fogakkal kellett bíbelődni.

Ugye milyen cuki majmocskás pizsim van?

Mint mondtam ez egy nagyon gyors DIY és mégis nagyon látványos. Én már fel is avattam és jelentem fekete melltartóval teljes rendben van, nem kell azon aggódni, hogy jajj mit vegyünk fel alá. Arról viszont fogalmam sincsen, hogy mi legyen a következő projectem, bár van egy a tarsolyomban (nagyon menőőőőő :D), de az anyagok nem fognak jövőhét szombatig megérkezni hozzá szerintem... Szóval ki kell találnom valami mást. Várom az ötleteket!

13 megjegyzés:

  1. Hu, pont ezt akarom már egy ideje én is megcsinálni, csak én feketébe..csak rászánom magam egyszer, de kékben is tök jól mutat! :)

    VálaszTörlés
  2. Eszméletlen jó lett, tutira megcsinálom majd !!:))

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó! Asszem, megcsinálom én is :)

    VálaszTörlés
  4. Én is szemeztem ezzel, csak eddig lusta voltam... :D
    De nagyon ügyi voltál megint :]

    VálaszTörlés
  5. ez nádzson jó lett na majd ha augusztusba ott leszek lefotózlak rendesen :D

    VálaszTörlés
  6. woohoo, elég metál lett \m/ :))

    VálaszTörlés
  7. Hallod Lolly, én akkorát nevettem a zene választásodon :D Imádom a Rammsteint, meg a pólód is marha jó lett! :)

    VálaszTörlés
  8. de én se értelemszerű, se logikus nem vagyok, és unikornisok meg mindenféle tündérkék repkedtek a szemem előtt, amikor pólót vettem hozzá, ezért menta árnyalatú lett)

    SÍROK!!:DDDDDDDDDDDDDDDD

    és állati a poló;)

    VálaszTörlés
  9. jó lett, tetszik az ötlet és bármi DIY ötlet jöhet még :9
    Ja és Ramenstein... XDXD

    VálaszTörlés
  10. Megint röhögtem egy sort:DDDD

    Muszáj megcsinálnom:D

    VálaszTörlés
  11. sok szerencsét lányok és köszi ^-^

    VálaszTörlés
  12. uhh annyira megtetszett hogy énis belevágtam:) szerintem szuper lett! köszi az ötletet:D

    ilyen lett: http://fruworld.tumblr.com/post/26432649122/regota-akartam-ilyen-polot-88

    VálaszTörlés
  13. de jóóó lett :D ügyi vagy

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.