Cosnova és Rimmel újdonságok, otthoni megjelenések

3:58 du.
Most kaptam maileket a két cégtől, gondoltam megosztom veletek is a jó híreket! A Catrce Coolibri trendkiadás kapható lesz otthon is, méghozzá júniusban és júliusban találhatjátok majd meg a csodás és színes termékeket a drogériák polcain. A termékeket ITT tudjátok tüzetesebben megvizsgálni és íme az árak:
  • szemhéjpúder ceruza - 999 Ft
  • tus - 899 Ft
  • szájfény - 1149 Ft
  • ajakbalzsam - 1499 Ft
  • zselés arcpirosító - 1199 Ft
  • körömlakk - 749 Ft




Az Essence kollekciók közül a Ready For Boarding kollekció lesz majd kapható júliustól. Íme az árak:

Ready For Boarding: (ITT tudjátok megnézni a termékeket)
  • szemhéjpúder paletta - 999 Ft
  • kétvégű szemceruza - 499 Ft
  • ajak és arcpír krém - 799 Ft
  • peel off lakk - 549 Ft (egy ilyet valaki légyszi vegyen nekem :D)
  • körömlakk - 449 Ft
  • neszesszer - 799 Ft
  • bőrönd tag - 699 Ft
  • nedves törlőkendő - 399 Ft 




A Rimmel pedig egy igazán színes limitált kiadással örvendeztet meg minket, de sietni kell lányok, mert a termékek csak májusban lesznek kaphatóak. A kollekcióban lesz két szemhéjpúder, öt körömlakk és három szájfény.

Stay Glossy Lipgloss - Orange Your Life (képen); Pop Your Pink; Block Your Green - 1899 Ft

Mono Eyeshadow - Block Your Green - 1369 Ft

Mono Eyeshadow - Pop Your Pink - 1369 Ft

I Love Lasting Finish Nail Polish - Block Your Green; Sunshine; Orange Your Life; Pop Your Pink; Azure - 709 Ft

8 megjegyzés:

  1. ezek szerint az essence parfümök nem lesznek majd kaphatók nálunk? :/

    VálaszTörlés
  2. a Rimmelt én ma láttam a Müllerben és annyira sajnos nem győzött meg... a lakkok szépek, de sajna zselés körmöm van, de a többi semmi extra :/ a Catrice-t viszont már nagyon várom :)

    VálaszTörlés
  3. én is a parfümöket várom a legjobban. :S

    VálaszTörlés
  4. sajnos a parfümökről nem tudok :(

    VálaszTörlés
  5. Díjat kaptál tőlem :)
    http://biablogol.blogspot.com/2012/05/ujabb-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  6. Hát ez a roller girl elég gagyi... :( Megboldogult tinikoromban mondjuk lehet öltem volna érte XD

    VálaszTörlés
  7. phoenix: köszi :D

    Vanilla: jaja én is pont erre gondoltam :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.