Kat Von D Saint&Sinner Painted Love Lipstick Set - teszt

11:18 du.
Nagyon megörültem, amikor megláttam ezt a kis Kat Von D rúzs szettet, mert gyakran próbálgattam őket külön-külön, igazán meggyőzőek voltak, csodásak a színek is, de valahogy soha nem vettem egyet sem. Azonban a szett más tészta, ugyan a rúzsok picikék, de hat darab van benne, így lehetőségem lett kipróbálni jó pár árnyalatot, mind az élénkebb, mind a visszafogottabb vonalból. Mert ugye Saint&Sinner :D.

Jól néz ki azért :D.



Csomagolás: 9/10

Én imádom a csillámos unikornisokat és mellette a fekete tetkómintás vagy éppen gótikus motívumokat is. Nekem mindegy csak csicsa legyen :D. A rúzsok egy nagy ablakos papírdobozban, azon belül pedig egy piros bársonnyal bevont tálcán helyezkednek el, teljes biztonságban. Csak éppen kicsit túl nagy a körítés, felesleges szemét lesz belőle úgyis. A rúzstok szép matt, fekete műanyagból van, kicsit gyengébb, de azért strapabíró, és mindenféle szép rózsa meg Kat Von D motívumok vannak rajta. Alul infók egy matricán.

Ez nagyon elegáns megoldás, csak borzalmasan pazarló is.

Rózsák.

Betűk :D.


Használat: 10/10

Annak ellenére, hogy milyen picik a rúzsok, vagy pont emiatt, de nagyon kellemes használni őket. A kicsi méretnek köszönhetően ugyanis szépen lehet vele precízkedni, akár még vonalat is húzni. A textúra mennyei, csak úgy siklik az ajkakon.

Termék: 10/10

Nem kevés rúzzsal találkoztam már eddigi rövid pályafutásom során, de a Kat Von D Painted Love benne van lazán a top 3-ban. Pont olyan, amilyennek egy rúzsnak lennie kell. Jó vele dolgozni, egyenletesen fed, erősen pigmentált, extrán tartós és ha kopik is, akkor sem csúnyán, hanem szép egyenletesen (egy evést is lazán bírnak), ráadásul egy csöppet sem szárítja az ajkakat.  Az árnyalatok változatosak, van vadító pink, szexi vörös, ártatlan nude, csillámos bézs és még sorolhatnám. A Kat Von D rúzsoknak két vonala van ráadásul, az egyikben szép krémes finisű színek vannak, míg a másikban metálfényűek (OMG *-*). A Saint&Sinner szettben négy krémes található, valamint kettő metálfényű. Íme az árnyalatok:

  • Agatha - egy csodás és természetes nude szín enyhén barackos, hideg tónusú (nem gondoltam volna, hogy jól fog állni, de wow a végeredmény, olyan visszafogott, de mégis üde és szexi)
  • Cathedral - középtónusú rózsaszínes barna, hideg tónusú (ettől nagyon-nagyon féltem, nekem általában borzalmasak az ilyen színek, de basszus ez nagyon ütős, olyan visszafogottan gótos :D)
  • Forever&Never - metálfényű arany barack (csodaszép árnyalat, durván metálfényű, mintha valami fóliával lenne bevonva az ajkam és legnagyobb bánatomra ez állt jól a legkevésbé)
  • Stiletto - narancsos tónusú élénk piros, meleg tónusú (wow piros, csodaszép)
  • Backstage Bambi - élénk pink, hideg tónusú (hiába nagyon élénk, mégis simán el tudom képzelni a mindennapok rúzsaként, mert nagyon eltalált árnyalat)
  • Adora - metálfényű piros (konkrétan évek óta vágyok egy ilyen színre, abszolút ez a kedvencem)
A vétkezők.

Stiletto, Backstage Bambi, Adora.

Stiletto, Backstage Bambi, Adora.

A szentek.

Forever&Never, Agatha, Cathedral

Forever&Never, Agatha, Cathedral.


Ár: 9/10

A szett $28 volt és örülök, hogy nem a nevet fizettem meg, hanem a minőséget (na jó persze a nevet is, de tényleg minőségi). Egyébként egy sima, normál méretű Kat Von D rúzs $19 lenne.

Összegzés: 9,5/10

Értékelés: 5ös. Tényleg az egyik legjobb rúzs, amit valaha próbáltam, ha a közelébe kerültök próbáljátok ki, vagyis vegyetek belőle :D.

Ui: lesznek olyan képek is, amiken rajtam vannak a rúzsok :D. Ezentúl igyekszek majd mindig csinálni.

16 megjegyzés:

  1. azért nem semmi színük van, először azt hittem hogy valami kis aromaterápiás illatocskák vagy micsodák..XD fura volt a csomagolás na :D

    VálaszTörlés
  2. Csodaszépek!! Backstage Bambi, Adora, Agatha a legleg, de az összeset elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek, Nekem a Stiletto tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  4. aromaterápiás XD nincsen illatuk szerencsére, legalábbis nem sok

    VálaszTörlés
  5. óóóóó csodásak, mindegyik színe gyönyörű! :o

    VálaszTörlés
  6. A Bambi a legszebb áá milyen atom színe van. *.* De a többi is nagyon jó, még az Agathát fogadnám el. :) Meg a kis rúzstokok is olyan szépek!

    Egyébként bírom ezeket a színmeghatározásokat, ez ugrik be róla. :D
    http://hipsterszinek.com/

    VálaszTörlés
  7. Én a Kat Von D Mi Vida Loca palettáját vettem meg, és nekem is hasonló a véleményem róla. Nagyon meg vagyok elégedve vele, és bár nem szoktam nagyon rúzsozni magam, még nekem is tetszenek ezek a csodák!

    VálaszTörlés
  8. ÚÚristen de irigy vagyok! Nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  9. Vanilla: de komoly az a link XD

    VálaszTörlés
  10. Vanilla ez nagyon beteg, színem: "pajkos klinkertégla vörös"...

    VálaszTörlés
  11. Nem jutok szóhoz... Mesések :]

    VálaszTörlés
  12. Tényleg imádnivalóak, nagyon várom, hogy lássam őket ajkakon is!

    VálaszTörlés
  13. mihelyst meggyógyulok csinálom a képeket :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.