Bye bye baby (part I.)

Nem hittem volna, hogy egy ilyen posztot is megélek... Ugyanis megrögzötten nem használok el szinte semmit, nem tetszik-elrakom-elfelejtem őket, kíváncsiságból veszek másikat-előzőt elpakolom-elfelejtem, halmozom és soha nem jutok el odáig, hogy elhasználjam őket és a többi, és a többi. De mostanában megváltozott a helyzet, sikerült egyszerre ilyen sok mindennel végeznem (vállonveregetés). Volt a termékek között olyan, amit kifejezetten nem szerettem, de egye fene alapon kicsit más célra elhasználtam (Burt's Bees üveges mandulás kézkrém, semmit nem használt és drága is volt, elhasználtam inkább a lábikómra, de ugyanez elmondható a fémtégelyes Burt's Bees Hand Salve-ról is mondjuk...), volt amit imádtam és újra is fogok majd venni (Carmex Original Healing Ointment a lábikómra, nagyszerű volt, Mario Badescu tonik, őt már újra is vettem egyébként), volt amit szerettem ugyan, de nem venném meg újra (Olay zuhanyzás közbeni testápoló: ez nem volt rossz, de igazából tök felesleges, Kiehl's arctisztító: mindent levitt, de húzta a bőrömet) és volt egy minta is, ami nem győzött meg arról, hogy érdemes lenne a teljes méretet megvenni (Tarte spirál, sokkal jobb áron, sokkal jobb spirálok is vannak). Ti mi mindent fogyasztottak el mostanában?

A fémdobozt kimostam és abban tartom a hajgumikat :D.

9 megjegyzés:

  1. óóóó, de ügyes vagy!
    én csak a sampon-balzsam-tusfürdő amit elfogyasztok... a többit nem:/

    VálaszTörlés
  2. Szép teljesítmény. Nálam is csak az ilyenek fogynak: Sampon balzsam tusfürdő fogkrém. Amit tuti h használok is. De bevallom azok se egyszerűen, mert vagy 8at használok egyszerre, és azokat váltogatom.

    VálaszTörlés
  3. Én a stiftes Carmex ajakápolóm végeztem ki tegnap. :D Soha nem fogyott még el ajakápolóm, de ezt imádom, mert hűsít (sokszor ég a szám, meg nyáron olyan jól tud esni ez a kámforos cucc), jó az illata (tudom, perverz vagyok hogy tetszik :D), és ápol is. Most tubusos kiszerelést vettem helyette. :)

    VálaszTörlés
  4. Ó, nekem is kb most gyűlt össze egy ilyen postra való, ANNYIRA büszke vagyok magamra:D Mondjuk nekem még az is teljesítmény ha egy tusfürdő elfogy:D

    VálaszTörlés
  5. Én áprilisban kezdtem gyűjtögetni, de egyet megvárok még, mert utálom, de már csak azért sem fogom kidobni :D

    VálaszTörlés
  6. az ajakápolóim nekem sem akarnak elfogyni soha...

    VálaszTörlés
  7. Hu, amíg nem olvastam el a szöveget, ez volt az első gondolatom: mekkora brutál mennyiségű carmex, mennyi idő alatt használtad el vajon a SZÁDRA:D. Én egy tubusost egy év alatt se használtam el, még mindig van benne, hihetetlen. Októberben volt egy éves életem első carmexe, és még szerintem egy hónapnyi adag van benne, hozzáteszem heti egyszer kétszer használom, mert teljesen jól ápolt a szám, mióta csak ő van nekem.
    Visszakanyarodva a témához, én ma elhasználtam egy alterra vaníliás mandarinos tusit, fincsi illat, de nyárra már édes, frisset szeretek.
    A catrice nude rúzsomat júliusban vettem, most fog elfogyni pár hete van neki is. Ilyen "gyorsan" ritkán fogyasztok el rúzst (túl sok van:D). Erősen gondolkozok de több nem jut eszembe:)

    VálaszTörlés
  8. húúú szerintem én még soha nem használtam el egyetlen rúzst sem :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.