Vajon megéri? | Nora Beauty by Ördög Nóra

Üdvözlök ismét mindenkit a blogomon! Régen volt már az utolsó poszt... Nem untatlak titeket az életem történetével, maradjunk annyiban, hogy kreatív szünetet tartottam :D. Az elmúlt fél évben nem került hozzám annyi új sminkcucc, mint az várható lett volna, ami egyrészt annak köszönhető, hogy nincs új a nap alatt, kevés az izgalmas újdonság, ennyi év után engem már nehezebb lázba hozni, illetve azt is észrevettem, hogy régen sűrűbben jöttek a kollekciók, a limitált kiadások, most viszont - nyilvánvaló okokból kifolyólag - ritkultak a megjelenések. De azért engem is magával tud még ragadni pár dolog, vagy hajt a blogger vérem és tesztelni akarok olyan dolgokat, amit józan ésszel meg sem vennék.... Ezekről majd később (igen, jön a Kylie Cosmetics paletta tesztje is!), most nézzünk egy vadiúj magyar (!!!) sminkmárkát.




Úgy gondolom, hogy azt el kell azért mondanom, hogy abszolút semmilyen szinten nem követem a magyar bulvárt, senkiről nem tudok semmit, senkit nem ismerek, sem celebeket, sem influenszereket, nem érdekelnek. Ördög Nóráról is csak azért hallottam, mert ő már megkerülhetetlen itthon, meg egyébként is nézem a Séfek séfét. Azt is tudom, hogy videózik a férjével meg a gyerekeivel, ami nekem abszolút nem szimpatikus, de nyilván ők tudják. Szóval nem szeretem, nem utálom, sehogy nem érzek iránta. Viszont a Nora Beauty lenyűgözött, nagyon örülök, hogy végre valaki a hírnevét egy sminkmárka megalkotásához adta. Persze volt segítség a Helia-D-től és igazából nem itthon gyártják a termékeket, hanem Olaszországban, de én akkor is örülök, hogy ez egy magyar márka. 





A Nora Beauty egyelőre nem túl széles termékpalettával rendelkezik, de egy alapsmink elkészítéséhez mindent megtalálunk: BB krém, korrektor, púder, arc paletta, szemhéjpúder paletta, szemceruza, szemöldökceruza, szempillaspirál és színezett ajakápoló. Egyből látszik, hogy rohanós hétköznapokra lettek kitalálva, olyan nőknek, akik nem akarnak kb 20 percnél többet tölteni reggelente a tükör előtt. Valljuk be, hogy pár kivételtől eltekintve ez a nagy átlag, szóval jól sikerül bepozícionálni a márkát. Az arculat pedig játékos, kedves, finom, nőies, semmi komolyság, pasztell színek, lágy tónusok, cuki őzikék, amik visszaköszönnek szójáték formájában a terméknevekben is. 


Én egyelőre egy arcpalettát, egy színezett ajakápolót, illetve anya által egy szemöldökceruzát próbáltam ki. A csomagolás aranyos és minőségi, a ceruzák kivételével minden papírdobozban van, a kompakt és a tubus is erősebb műanyagból készült, nem kelt egyik sem olcsó hatást. A termékek egy része finom bézses színt kapott, míg a másik pasztell zöldben pompázik.



Check my cheek, Deer! 01 Soft Pirosító, bronzosító és highlighter - 4999 Ft


Ebben a kis kerek kompaktban első blikkre minden megtalálható, ami az arc kiemeléshez kellhet: arcpirosító, highlighter és bronzosító. Nagyon érdekelt, hogyan lehet használni és hogy fel lehet-e venni külön-külön a színeket belőle. Kép alapján izgalmasnak tűnt a koncepció, azonban, amikor kinyitottam nagyon elcsodálkoztam, hogy a bronzosító fényes... Aztán rájöttem, hogy ezeket a színeket nem feltétlenül kell külön használni, annyira nem is lehet őket, a pirosítót igen, a highlightert talán egy kicsi ecsettel, a bronzosító részt meg szintén kicsivel, de nem bronzosításra. Egyben üde, enyhén ragyogó, szinte napsütötte hatású színt adnak az arcnak, gondolom ez akart lenni az elsődleges funkció. Szerintem ebbe én gondoltam bele többet a kelleténél :D.





A formula egyébként kellemes, lágy, kissé porzik, de szépen el lehet oszlatni a bőrön. A pigmentáció finom, ezáltal könnyen kezelhető a termék és lehet rétegezni. A highlighter rész nem az esetem, nagyon kevés fényt ad, viszont összekeverve a pirosítóval nagyon szép. A színek visszafogottak, a végeredmény egy lágy rózsás árnyalat lesz, tényleg nagyon természetes. Értem, hogy kiknek és miért készült, én annyira nem vagyok vele kibékülve, de ki fogom tudni használni, csak ugye nálam egy arcpalettának más a funkciója. Pont emiatt ár/érték arányban szerintem ez a darab annyira nem éri meg. Elég lett volna egy olcsóbb, egyszerű pirosító szerintem.







Take care of me, Deer! 02 Only Peach Színezett ajakbalzsam - 2999 Ft


Az ajakbalzsamnál pont fordítva éreztem, mint az arcpalettánál... Oké, oké, de igazából nem vártam tőle túl sok mindent. Ráadásul a nude árnyalatot nem is lehetett már kapni, így kénytelen voltam beérni a barackossal. Ó, hogy milyen kellemeset csalódtam! Fantasztikus ez a termék, le a kalappal a formula előtt. Nagyon lágy, de nem esik, meg törik szét, csak úgy siklik az ajkakon, gyönyörű, fényes, de abszolút látható színnel bevonva azokat. Az ápoló hatás lenyűgöző, talán kétszer kentem be vele a számat egy délután és evés után, este sem hiányzott egy külön ajakápoló. Imádom, csak ajánlani tudom. Én még biztosan fogok rendelni belőle.







Brow me up, Deer! 02 Light Brown Szemöldökceruza - 3299 Ft


Ez a szemöldökceruza hivatalosan nem az enyém, de azért tettem vele egy próbát :D. Én személy szerint ennyit nem szeretek szemöldökre való termékekre költeni, a Catrice 1600 Ft-os ceruzája és zseléje vagy pora bőven elégnek bizonyult eddig. Be kell vallanom azonban, hogy ebben is nagyon kellemesen csalódtam. A ceruza formulája szuper, nem túl puha, szépen pigmentált, egy élmény volt vele dolgozni. Lehet vele vékony vonalakat is rajzolni, satírozni is, színezni, bármit. Kicsit hátrány, hogy csak 3 szín érhető el belőle és az árával sem vagyok maximálisan kibékülve, de ettől függetlenül nagyon tetszik.








És hogy akkor megéri-e bármit is venni a Nora Beauty-tól? Szerintem igen, érdemes próbát tenni a márkával. Az ajakápoló csillagos ötös, nálam alapdarab lett rögtön és biztosan fogok még rendelni a szemhéjpúder palettából és az arcpúderből is. Az arcpaletta kicsit csalódás, árban nem éri meg, de nem rossz minőségű és biztosan fogom használni. Remélem lesz majd bővítés és látunk még érdekes dolgokat a márkától.


A Nora Beauty termékeket itt találjátok meg: https://norabeauty.com/


3 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.