Napi smink - Wanna come with me to the movies?

Pénteki mozis smink, ebben toltam hajnali egyik, mert akkorra estem haza a moziból. Kicsit késve kezdtünk (10 helyett kb fél 11-kor, köszönöm a sok reklámot és előzetest...) és ráadásul 2 és fél órás volt a múvi is. Fáradt voltam és végig pisilnem kellett, de nem mentem ki, mert egy másodpercet sem akartam elszalasztani a filmből. Egyébként nem volt rossz, de annyira nem jött át, biztos bezavart a háromdé meg hogy a szakmai részeket nem nagyon értettem, sem azt amit Mark Ruffalo motyogott, mert míg a többi színész hangos és érhetően beszélt, neki ez valahogy nem jött össze. Persze Hulk hörgése meg morgása azért átjött :D. Stílusosan a lentebb látható üdítőitalt fogyasztottam a mozisás előtt, igaz hogy Amerika Kapitányosat szerettem volna, de ez sem rossz :D.

Azóta be lett festve a hajam, már nem ilyen gyalázatos.










FACE:
  • Max Factor Mastertouch Under-Eye Concealer - Ivory
  • Urban Decay Surreal Skin Mineral Makeup - Illusion
  • NARS Blush - Orgasm
  • MAC Extra Dimension Skinfinish - Superb

EYES:
  • Urban Decay Primer Potion
  • MAC Mineralize Eye Shadow - Smoked Ruby
  • MAC Eye Shadow - Nylon
  • Lime Crime Chinadoll Palette - Fly Dragon Fly, Goldfish
  • Benefit They're Real Mascara

LIPS:
  • YSL Rouge Pur Couture - Corail Poetique
  • MAC Dazzleglass - Smile

Drága a mozijegy...

Nem vezetés közben fotóztam nyugiiii...

23 megjegyzés:

  1. Nekem tetszett a film, :D leginkább Hulk "vicces" jelenetei voltak nálam nyerőek meg úgy alapvetően Vasember, de nem volt egy nagy durranás :D

    viszont a jegy tényleg elég drága ott :D

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű a smink, sajnálom,hogy csalódtál a filmben:/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a sminked is, tetszenek a színek ami használtál, az utolsó képen nagyon szépen látszik :)

    VálaszTörlés
  4. uuuuuuuuuuuuuuu gyönyörű, uj kedvenc!:D

    VálaszTörlés
  5. Nekem az itthoni vetítésben a legnagyobb csalódás a filmes poharak hiánya volt. Habár láttam a film után kifelé, hogy volt Thor-os popcornos doboz, de azért nem vagyok akkora fanatikus, hogy kikukázzam. :D (Ez persze nem zárja ki azt, hogy ne menjek vissza a moziba csak ezt venni, hogy meglegyen. :D) Pedig amekkora felhajtás van a film körül...
    A smink meg nagyon Lollys. :)

    VálaszTörlés
  6. Hú, ez a smink csodaszép lett.

    VálaszTörlés
  7. Spoiler alert :D

    Nálunk attól volt hangos a mozi, mikor Hulk elkezdte a földhöz verni Lokit , mikor előadta hogy ő félisten :)
    És Thor bicepszéről azok a premier plánok ahh..
    Amúgy tényleg nem egy 10/10es film.

    Szép smink :)

    VálaszTörlés
  8. Hát ez a smink valami bitang jó lett! :-)

    VálaszTörlés
  9. Én is tegnap néztem, szintén fél1től kb (4ed 11 helyett :P). Annyira nem jött be, de az IMAX 3D sokat hozzátett az élményhez. :D Meg jókat röhögtünk rajta.

    VálaszTörlés
  10. nagyon-nagyon woooohooo smink :)

    VálaszTörlés
  11. Névtelen: na az a rész az kész volt :D

    VálaszTörlés
  12. Wow, a smink 10 pontos! Az a bronzos beütés üt! És az arcpír is szép.
    Lehet, hogy rosszul látom, de másmilyen a szemöldököd? Mintha kicsit íveltebb lenne...

    VálaszTörlés
  13. A film borzalmasan sz@r , a sminked király!

    VálaszTörlés
  14. Szia! :) Díjat kaptál: http://zsattibeauty.blogspot.com/2012/05/elso-dijam.html

    VálaszTörlés
  15. Erika: szerintem csak meg lett kicsit igazítva :D

    VálaszTörlés
  16. Jó színeket párosítottál ehhez a sminkhez, nem szokványos, az biztos! Nagyon tetszik.
    A filmről meg 2 órát vitáztunk a geek társaságommal, de most képtelen vagyok kifejteni, mire jutottunk, túl hosszú lenne... :)

    VálaszTörlés
  17. pedig érdekelt volna :D nekem valami hiányzott belőle... A színészek jók voltak, a karakterek is kaptak elég időt, hihetetlenül látványos volt, csodásan meg lett csinálva, a humor is ott volt (azért utalás Budapestre, azon olyan jót kacagtam, bár senki nem értette a moziban, hogy miért...), csak hiányérzetem volt végig... és rájöttem, hogy hiába volt szép és jó, de nem volt egy túl elgondolkodtató és mély film, talán ezt hiányoltam... nem volt ostoba amerikai tucat popcorn múvi, de túl mély sem én meg szeretem, ha valaminek van mondanivalója. Ennek nem sok volt szerintem. De azért csorgattam a nyálam közben, ennyi jó pasit egy rakáson te jó isten... XD

    VálaszTörlés
  18. Lolly,láttad az "előzményeket"? A Thor-t meg az Amerika Kapitányt?Rengeteg utalás volt benne ezekből a filmekből,és szerintem ha valaki egyiket sem látta,akkor azért lehetett hiányérzet,mert mindenfele utalgattak benne: )Nekem nagyon tetszett,végigizgultam az egészet,nem volt benne pihire idő,de azért voltak részek,amik kimenetelét előre lehetett tudni,illetve a poénok erőltetettek voltak néha.(De Chris Evans nagyon szexi,szerelmes is lettem:D)Amúgy mozijegy annyi kb,mint itthon:)Ja és a smink is jó,de az a kékes régebbi sem rossz:).
    Üdv,Eszti

    VálaszTörlés
  19. naná hogy láttam őket :D nekem jobban is tetszettek

    VálaszTörlés
  20. Pedig azert az Amerika kapitany filmben nem volt ilyen vegigizgulos,neha en mar untam,meg nyalas volt,gozom sincs,hogy mi hiaanyozhatott avengersbol:Dlehet,hogy tulsagosan hypeoltak,aztan tul magas volt az az elvaras?

    VálaszTörlés
  21. jah lehet... mindig ez van :( hájpolják, én is hájpolom, túl sokat várok aztán mi volt ez a szar... Az Inception-nel kezdődött, onnantól kezdve egy film se jött be igazán. Átok Christopher Nolna-re grrrr....

    VálaszTörlés
  22. vúúú nagyon IronMan-esre sikeredett a smink nagyon tetszikes, a Dr. Pepper meg készen van :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.