MAC Hey, Sailor! Pro Longwear Lip Pencil - teszt

11:08 du.
Magamon kábé szökőévente ha egyszer használok szájceruzát, akkor már sokat mondtam, mindig csak akkor vettem elő őket, ha mást sminkeltem. Ne kérdezzétek miért, egyszerűen tök feleslegesnek találom magamon használni, meg szárítja is az ajkaimat és azt nem szeressük. De ennek a színnek most az egyszer nem tudtam ellenállni...




Csomagolás: 9/10

Fehér-kék csíkos arany feliratokkal díszített papírdobozka, aminek a vége a ceruzával megegyező színben pompázik. Maga a ceruza szintén csíkos, sötétkék kupakja van és a vége a kontúr színével harmonizál itt is. A fa fekete és olyan fura gumis, amit rossz faragni, vagyis én nem szeretem faragni.



Használat: 6/10

Mivel elég krémes a textúrája könnyen lehet használni. Egyszerű vele rajzolgatni is, kitölteni is és maszatolni, satírozni is lehet, amíg meg nem szárad, mert utána már lerobbanthatatlan. Viszont, ha nem megfelelően ápolt az ajkunk akkor ronda lesz, viszont ha van rajtunk ajakbalzsam, akkor meg nem fog. Szóval trükközni kell a használata előtt: radírozni, sok ajakbalzsam, aztán letörölni. Alkalmanként megéri, minden napra nem.


Termék: 7/10

A Shore Leave egy nagyon csodás árnyalat (pasztell korall, nézzetek fel a fejlécre, Scarlett ajkaira, na olyasmit tud, matt és természetes a hatása), ezért is vettem meg, de ezen kívül nem túl sok előnye van számomra a MAC Pro Longwear szájceruzáknak egyelőre. Ugyan rendkívül tartós, de ez a nehézkes használat és hogy szárítja is az ajkakat, na ez nagyon nem tetszik. De valamit valamiért ugyebár...


Ár: 6/10

$19-ba került, otthon szerintem kb 5000 Ft. A kellemetlenségek miatt nem nagyon éri meg...

Összegzés: 7/10

Értékelés: 3/4. Nem győzött meg a dolog és ezek alapján egy jó darabig nem fogok MAC szájceruzát venni szerintem. Hiába csodaszép a színe.

10 megjegyzés:

  1. Mi az hogy Értékelés 3/4? o.O

    VálaszTörlés
  2. Lehet nyomi vagyok, de én se jöttem még rá, mennyivel lenne jobb, ha használnék kontúrcekát... Kicsit nyugodtabb a lelkem, hogy te is ignorálod :D

    VálaszTörlés
  3. Névtelen: hármas és négyes között. Nekünk a tanár anno olyankor mindig ezt írta a dolgozatokra. Hármastól jobb, de a négyest nem éri el és nem akartam 4 alát írni :D

    wishes: tartósabb a rúzs meg nem folyik el, de nekem cerka nélkül sem folyik, szóval nekem aztán nem oszt nem szoroz hogy használok e vagy sem, szóval inkább nem :D

    VálaszTörlés
  4. Hát, azt hiszem, eddig is elvoltam nélküle, ezután meg pláne el leszek... :D

    VálaszTörlés
  5. oké, akkor innentől be is fejeztem a nyafogást a piros után! :D amúgy tényleg mesés a színe!

    VálaszTörlés
  6. Fú, én a magam részéről soha, de soha nem használok szájkontúrcerkát, örülök, hogy nem én vagyok az egyetlen :D

    VálaszTörlés
  7. Esetleg ránéznél az órás-bird nyakláncos bejegyzésedre? *-*

    VálaszTörlés
  8. Én is inkább hanyagolom az ajakceruzát, nem vagy ezzel egyedül ;)

    VálaszTörlés
  9. Pedig ígéretes a kicsike, nekem a szín is nagyon tetszik, minden vágyam egy tartósabb cucc az ajkakra.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.