Havi kedvencek

Mennyire gyorsan eltelt az április és mennyi minden történt... Május meg a kedvenc hónapom, szóval heppi lennék, ha itt is végre jó idő lenne (hallom otthon kánikula van... de jó egyeseknek). De nem panaszkodom, sok jó dolog vár rám így is mostanában, lesz MAC buli (végre itt is elhívtak), megyek Avengers-t meg Dark Shadows-t nézni moziban (háromdé rulz XD), ó és persze a legfontosabbat majdnem kihagytam: szülinapom is lesz (nagyon öreg leszek...), ami egyet jelent a mértéktelen ajándékvásárlással, jeeee. Gyorsan megyek is összeállítani egy listát, addig is itt vannak az április kedvencek.




Havi kedvenc arcápolási termék: Mario Badescu Almond & Honey Face Scrub. Nem tudok betelni a Mario Badescu termékekkel, mintha nekem találták volna ki ezt a márkát. Illatanyagmentes, természetes összetevőket (és kevés összetevőt, a tonikomban pl összesen 5 darab van) tartalmaz és noha az én bőrömön nehéz megállapítani hogy működik-e valami rajta, de mindenesetre szereti a MB termékeket nagyon.



Havi kedvenc testápolási termék: Somang Beauty Milk Hand Cream. Az egyik legjobb kézkrém, amit valaha próbáltam. Könnyű, hipergyorsan felszívódik, de olyan bársonyos lesz a bőröm tőle, hogy wow. Előre félek, hogy mi lesz ha elfogy...



Havi kedvenc hajápolási termék: Tigi Rockaholic Dirty Secret Dry Conditioner. Száraz a hajam, de nagyon durván és ettől szép puha és fényes lesz a vége. Amúgy nagyon fura egy termék, száraz balzsam, mifene O_o.



Havi kedvenc körömlakk: Deborah Lippmann - Mermaid's Dream. Nem szorul szerintem magyarázatra... A világ legszebb körömlakkja és pont.



Havi kedvenc szemhéjpúder: MAC Lolly paletta. Én állítottam össze, csupa frost finisű csodás színekből (Steamy, Nylon, Tilt, Naked Lunch), igazi csodás sellő sminket lehet velük csinálni (tudom, tudom, hagyjam már abba a sellőzést :D). 



Havi kedvenc szájfény/rúzs: Lioele Blooming Lipgloss - Lovely Twoway. Egyértelműen őt használtam a legtöbbet az elmúlt hónapban. Nagyszerű szín, csillogó, de nem túlzottan, csodás a fénye és ápol is.  



Havi kedvenc arcpirosító: MAC Powder Blush - Full Of Joy. Egyszerűen imádom, totálisan rá vagyok kattanva és igenis kimondom: rohadtul jól áll :D.



Havi kedvenc szempillaspirál: Lioele Blooming Mascara. Egyszerű és nagyszerű. Inkább természetes hatásúak tőle a pillák, de mégis nagyon szép hangsúlyosak. És imádom a vízzel lemosható formulát.



Havi kedvenc ecset: Sonia Kashuk Blush/Powder Brush. Finom, puha és tömött és nekem pont jó a mérete is a pirosításhoz. A nyele meg türkizkék *-*.



Havi kedvenc ruhadarab: Kardashian Kollection fekete egybetalpú pipő. A tökéletes cipő: magas, de kényelmes, simán elvagyok benne egész nap, egyszerűnek tűnik, de ott vannak rajta a kis szegecsek, amik nagyon feldobják az egészet és az ára meg egy vicc volt.



Havi kedvenc zene: az nagyon gáz, ha még mindig Lana Del Rey? De komolyan nem hallgattam semmi mást. Na jó, Elton John-t, mert a háziak néha beteszik az egyik régi albumát :D.



Havi kedvenc film: láttam én egyáltalán ebben a hónapban filmet? Esküszöm nem emlékszek... akkor biztosan nem. De szombaton megyek moziba.

Havi kedvenc kaja: humusz :D. Szerintem itt ettem életemben először humuszt, és nagyon finom. Lehet enni kenyérrel, zöldségekkel, kis kekszekkel és rengeteg ízesítéssel lehet kapni (fokhagymás a legjobb, de a csípős se semmi).



Havi legnagyobb csalódás: az, hogy itt vagyok Amerikában és várnom kell a MAC legújabb kollekciójára és az Avengers-re. Mindehol előbb jelentek meg, mint itt, ez komolyan mondom felháborító. Hazamegyek és vissza se jövök... :D.

Ti jöttök!

Havi kedvenc arcápolási termék:
Havi kedvenc testápolási termék:
Havi kedvenc hajápolási termék:
Havi kedvenc körömlakk:
Havi kedvenc szemhéjpúder:
Havi kedvenc szájfény/rúzs:
Havi kedvenc arcpirosító: 
Havi kedvenc szempillaspirál:
Havi kedvenc ecset:
Havi kedvenc ruhadarab:
Havi kedvenc zene: 
Havi kedvenc film:
Havi kedvenc könyv: 
Havi kedvenc kaja:
Havi legnagyobb csalódás:








5 megjegyzés:

  1. ez a száraz balzsam baromi jól hangzik, lehet kipróbálom! Nem szeretek szokat tojózni a hajammal, de most nekem is a vége picit száraz, a fenének kellett besütnöm a múltkor...

    A Lolly paletta nagyon tetszik, a Neked Lunch kedvenc nálam is, de a többi szín is, mesés!

    Szájfény, csodás szintén!

    Full of joy... <3 én is imádnám! És igen, tényleg rohadt jól áll Neked!! :))

    és ez a 13 nap simán el fog repülni, ne izgulj!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Havi kedvenc arcápolási termék:L'oreal Hydrafresh-mert egyszerűen jó és bevált:)
    Havi kedvenc testápolási termék:Avon Nturals görögdinnyés-olyan jó az illata:D
    Havi kedvenc hajápolási termék:Nivea Hajegyenesítő krém-véletlen vettem meg,nem is ezt akartam.Igazából arra lenne jó,hogy ne kelljen hajvasalót használni,de semmit nem egyenesít:D Viszont megszerettem,mert imádom az illatát:D
    Havi kedvenc körömlakk:NYC-238 MoMa
    Havi kedvenc szemhéjpúder:Sleek Oh so special Gateau
    Havi kedvenc szájfény/rúzs:Avon Colordisiac Satin Sheets és Can't resist coral
    Havi kedvenc arcpirosító:Sisi nevű szemhéjpúder amit befogtam pirosítónak,olyan szép*-*
    Havi kedvenc szempillaspirál:Még mindig a L'oreal Volume Million Lashes(L)
    Havi kedvenc ecset:-
    Havi kedvenc ruhadarab:Deichmanos fekete telitalpú,csinosnak érzem magam benne és kényelmes is!
    Havi kedvenc zene: David Guetta feat Sia Titanium
    Havi kedvenc film:Ezer éve nem láttam egy filmet sem:(((Szégyen:(
    Havi kedvenc könyv: Vikas Swaup:Semmit és mindent(Gettómilliomos könyvben,de szinte teljesen más,mint a film,jobb!!:) és Gina Kaus:Ami a szerelemnél is erősebb
    Havi kedvenc kaja:-
    Havi legnagyobb csalódás:Addig húztam az időt amíg lehetséges,hogy lecsúsztam a dm 50% kupon beváltásról:(Csalódtam...magamban,hogy ilyen béna vagyokXD

    VálaszTörlés
  3. Hű, a kézkrém, a szemfesték és a körömlakk nagyon jónak tűnik. :-)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.