Egy kis haul és DIY ötlet

2:09 de.
Kivételesen nem smink haul, hanem ruha haul lesz a mai, mert muszáj megmutatnom, hogy néha mit ki nem lehet fogni, ha szemfüles az ember. Az egyik boltban, ahol ma jártam bődületes leárazás volt, a legdrágább darabok is talán ha $15-ba kerültek, de a legtöbbje 5$ volt. El is hoztam két szoknyát, meg egy ruhát :D. Tök jól néznek ki ráadásul, bár tény, hogy nem éppen a leghétköznapibb darabok.



A következő DIY projectem pedig egy farmer kabátka (vagy mellényke, még nem döntöttem el) lesz, amiket majd szépen telepakolok mindenféle brutális tüskékkel meg szegecsekkel. Inspirációnak ezt a képet találtam Rihanna-ról, amin a kabát a lényeg ugyebár. Remélem a hozzávalók megérkeznek a jövőhéten.


4 megjegyzés:

  1. tetszik minden, és haragszom és irigykedem hogy össze vissza vásárolsz!!!

    VálaszTörlés
  2. A ruha és a 2 szoknya is gyönyörű! Amúgy meg én is imádok mindent, ami szegecses :-)

    VálaszTörlés
  3. A szoknyákat&ruhákat felvennéd? Első látásra tetszenek.. És sok szerencsét a DIY-hez, majd mutasd meg h milyen lett ;)

    VálaszTörlés
  4. felveszem majd őket :D a szegecsek már úton vannak, de kabátot még nem találtam basszus

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.