Manhattan Miss Miami Nice kollekció

Bár én még mindig nem érzem a nyarat és teljesen le vagyok törve a konkrétan szar idő miatt (folyamatos eső, lassan csónakkal járok és nem kocsival, de legalább minden szép zöld), de egy-egy ilyen vidám és színes kollekció láttán egyből jobb kedvre derülök. A vicces elnevezésű Miss Miami Nice termékei az eljövendő napsütéses évszakhoz híven csodás élénk árnyalatokban pompáznak, van vízálló spirál is, meg egy klassz menta lakk, ami nagyon jól mutat a rózsaszín mellet, érdemes a kettőt egyszerre használni :D. Nekem a legjobban a szemhéjpúderek tetszenek, kíváncsi vagyok rá, hogy valójában ilyen élénk színűek-e, vagy csak így képen meg a palettában mutatnak jól. Majd kiderül. Nektek hogy tetszik?

Miss Miami Nice Eyeshadow - Fruit Sorbet


Miss Miami Nice Eyeshadow - Aquarium

Supersize Mascara Waterproof

Lipjelly - Sweet Romance, Party Pink, Coral Dream, Rosy Wood, Blueberry Muffin

Lotus Effect Nail Polish - Pale Palmtree, Wild Hibiscus

6 megjegyzés:

  1. Engem ez most valahogy nagyon nem hatott meg... :/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek a szemhéjpúderek :) majd meglátjuk, hogy milyenek lesznek "élesben".

    VálaszTörlés
  3. megfogtak, különösen a lip jelly-k :) tetszik a nevük;)

    VálaszTörlés
  4. nekem a lila nagyon bejövős :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.