MAC Casual Colour Collection

Megjelentek az első képek a MAC egyik júniusi kollekciójáról, a Casual Colour-ról. Nincsen túl sok minden a kollekcióban, és ami van azok is egyszerű, hétköznapi színek és termékek, de a név alapján nyilván ez volt a cél. Ettől függetlenül szerintem egy remek összeállítás, nekem különösen tetszenek a Lip&Cheek Pot-ok, amikből képzeletben már szépen be is vásároltam (az a lila nagyon ütősnek néz ki *-*). Nektek hogy tetszik?


Lip&Cheek Pot ($20)
  • Lazy Sunday - babarózsaszín
  • Keep It Loose - meleg barack
  • Weekend Getaway - hideg rózsa
  • Have A Lovely Day! - natúr nude
  • Relaxation - meleg rózsaszín
  • Evening Stroll - krémlila
  • Out Of Fun - hideg korall
  • Keep It Casual - meleg borszín


Mineralize Skinfinish Natural - Medium ($29)

Prep + Prime Highlighter ($23)
  • Light Boost - lágy krémsárga
  • Bright Forecast - középtónusú barackos korall
Brush - 187 Duo Fibre Face Brush ($42)

Nail Laquer ($16)
  • Delicate - világos balett rózsaszín
  • Style Tip - lágy rózsaszínes nude
  • Fiestaware - középtónusú narancsos korall
  • Please Me - középtónusú meleg rózsaszín

6 megjegyzés:

  1. Arra az 'Out of Fun' árnyalatra nagyon fájna a fogam a Lip&Cheek Potok közül. :-)

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég ez nagyon tetszik!!! Kíváncsi vagyok az állagra és a finishre. Nálam a Keep It Loose és a Have a lovely day! a befutók. :)

    Vajon ez bejön hozzánk is? Van erről valami infod Lolly?

    VálaszTörlés
  3. Sajna nincsen, de szerintem ez bemegy, viszont a Beth Ditto állítólag nem :(

    VálaszTörlés
  4. Oh, találtam swatchokat, van it Beth Ditto meg a Lip&Cheek potokról is, jaj nekem a Keep it Loose kell, vááá!

    http://haruhii.pixnet.net/blog/post/30700620

    VálaszTörlés
  5. a lazy sunday tiszta full of joy nekem :D nagyon szépek

    VálaszTörlés
  6. Lip&Cheek Pot Lazy Sunday <3 omgomg. a körömlakkok közül pedig az összes nagyon like. szépek a színek. mondjuk tény,h nem ütösek,de mivel casual nem is ez a cél :)szépségesek

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.