Napi smink - Purple fiction és kukiiiii

Tegnap rábukkantam egy isteni sütike (kukiiiii :D) receptjére, meg is ettük gyorsan, szóval ma is csináltam egy emberes adagot. Igaz, kicsit variáltam az összetevőkön, kicsit egészségesebbé és finomabbá tettem. Mellé meg csináltam egy lilás sminket, ami élőben sokkal ütősebb, valahogy a képek nem adják vissza azt az intenzív lila árnyalatot. Sebaj, megvigasztalom magam egy kis sütivel :D.






FACE:
  • Elf Under Eye Concealer & Highlighter - Light/Glow
  • MAC Mineralize SPF15 Foundation/Loose - Light
  • Hard Candy Fox In a Box - Spicy & Sweet

EYES:
  • Lime Crime Eyeshadow Helper
  • MAC Eye Shadow - Fig1, Nylon, Semi-Precious
  • MAC Extra Dimension Eye Shadow - Grand Galaxy
  • Dior Exeliner Pencil - Noir
  • Lioele Blooming Mascara

LIPS:
  • Lioele Blooming Lipgloss - Lovely Twoway
Ilyen kis nyomik, de finomak nagyon


Kukiiii recept:
  • 2 és 1/4 bögre teljes kiőrlésű liszt
  • 1 és 1/2 bögre barnacukor
  • 1 bögre olvasztott vaj (nem margarin, ide vaj kell)
  • 2 nagy tojás (felverve egy kicsit)
  • 1 ek mandula aroma
  • 1 ek szódabikarbóna
  • csipet só
Keverjük össze egy nagy tálban a felvert tojást, a vajat, a cukrot és az aromát, majd adjuk hozzá lassan a lisztet, a szódabikarbónát és a sót. Toljuk be 8-10 percre 190 fokos sütőbe. Nyamiiii. Ízlés szerint egyébként bármit bele lehet keverni a tésztába, mondjuk magvakat, csokit, aszalt gyümit ilyesmiket, de natúran is isteni.

10 megjegyzés:

  1. Az a MAC nylon nagyon kacsintgat rám :DD Megkívántam a sütidet is. Örülök az új postnak. Szép smink *-* Hiányolom viszont a sárga unikornist :D

    VálaszTörlés
  2. a sárga unikornist elkommunizálták a gyerekek...

    VálaszTörlés
  3. Szép a smink, az első képen látszik a színe, de bevallom a recept most elnyomta a csillogó színeket, szombaton megsütöm. :)
    De jó lenne, a sminked is elkészíteni mellé :)

    VálaszTörlés
  4. Szép lett, de most inkább a sütire csorog a nyálam :DD
    Ja és eccarvú.. Ma a kórházba volt egy kiscsaj, nagyonfasza eccarvús pólóba, egyből eszembe jutottál :]

    VálaszTörlés
  5. fel kéne már avatni az enyémet, de olyan szar az idő, hogy kabátban vagyok minden nap...

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű a smink!! -most is mint mindig! - és el tudom képzelni, mennyivel ütősebb a szín élőben! A lila hajlamos így "elnyelődni" a képeken! :/ de sebaj, mert csodaszép! És a sütit én is el fogom készíteni, szigorúan csokival :D

    VálaszTörlés
  7. mindig ezt csinálja a lila velem... pedig imádom

    VálaszTörlés
  8. óó Ritmo-t kommunizáld vissza :( :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.