Venni vagy nem venni?

5:44 du.
Úgy döntöttem, hogy szülinapom alkalmából még egy 'aprósággal' meglepem magam a sok smink mellett :D. Csak éppen nem vagyok biztos magamban és a dologban, ezért titeket kérdezlek, hogy mi a véleményetek ezektől az arctisztító készülékekről? Melyik a legjobb, érdemes-e megvenni a Clarisonic-ot, ami jó drága, vagy van olyan jó a Sigma hasonló terméke is? Egyáltalán használnak-e valamit, szebb lesz tényleg tőle a bőr? Én mindenhol csupa pozitív véleményt olvasok róluk, mindenki ódákat zeng a hatásáról, de félek, hogy nekem túl érzékeny a bőröm hozzá, vagy teljesen felesleges lenne, mert nincsen semmi bőrproblémám (na jó ez hazugság, mert kicsit tágak a pórusaim a nózi környékén...). Szóval kérem a kommenteket, javaslatokat és véleményeket!

A Clarisonic Mia2, ami $149-ba kerül.

A Sigma Cleansing&Polishing Tool, $39-ért.



21 megjegyzés:

  1. Szerintem fölösleges kütyü, én már tisztítottam kefével az arcom,persze nem konkrétan ezzel..., és a kávézacc sokkal jobban bevált és még feszesít is a koffein ! :D 3 in 1, kávézol, radírozol, feszesítessz ; )

    Boldog szülit! : )

    VálaszTörlés
  2. Na ezt nem is tudtam eddig *-* kár, hogy nem kávézok :D

    VálaszTörlés
  3. Egy lány, akinek mindkét gép megvan egyszer azt mondta egy videóban, hogy nincs számottevő különbség a kettő között. :)

    VálaszTörlés
  4. szerintem neked nagyon szép arcbőröd van:) szóval én ha a helyedben lennék, nem venném meg egyiket sem, de ha mindenképp szeretnél egy ilyen ketyerét akkor inkább az olcsóbbikat:) egyrészt az első mondat miatt:D másrészt meg amit te is írtál lehet nem bírná a bőröd, meg ugye SZÉP!! ezért nem is kellene szerintem gyakran használod, így meg nem érné meg többet költeni rá:) persze a te döntésed;)

    VálaszTörlés
  5. az a baj, hogy olvasgatom már itt egy ideje a dolgokat és ez a clarisonic rohadtul meggyőzően tálalja... bár sztem túlzás az ára akkor is

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is tökre felesleges a kütyü, ha semmi bőrproblémád sincs.. Ha hasonló bigyósvégű arclemosót szeretnél próbáld ki a Garnier Exfo brushert :DDD De ha meg nagyonnagyon cukinak tartod, és nem sajnálsz rá ennyit, akkor szülinapodra lepd meg magad vele :D

    VálaszTörlés
  7. Ha nincs szukseged ra, m szep a borod es bizonytalan is vagy, miert venned meg barmelyiket is?
    Amugy sokak szerint ezek a kutyuk roncsoljak a hamsejteket, tepik a hajszalereket.. Egyszoval NE vedd meg egyiket sem.

    VálaszTörlés
  8. Bár én még nem próbáltam, így látatlanban szerintem annyira fölösleges. Neked meg aztán pláne nincs rá szükséged, olyan szép a bőröd. Én a helyedben tuti a MAC-ben verném el az árát! :D :D :D :D :D

    VálaszTörlés
  9. akkor lehet jegelve lesz az ötlet...

    VálaszTörlés
  10. én pont ugyanezen a kettőn vacillálok amúgy. igaz, nekem lenne mivel elbánnia :D ha tényleg nincs gondod, én sem javasolnám, mert azért nem olcsó. sok összehasonlító videót megnéztem, mindkettőt dicsérik, nagyjából ugyanazt tudja, ugye a Sigma olcsóbb. én tuti azt fogom, már csak azért is, mert több fej van hozzá és a másik tényleg iszonyatosan drága, annyit sajnálok rá. meg akármennyire is dicsérik, kicsit kételkedem, hogy a rezgő technológia önmagában olyan hatásos lenne.. bár ki tudja. mindenesetre én az ár miatt választottam a Sigmát. (azaz majd csak fogom a Black friday-kor :)

    VálaszTörlés
  11. Álom bőröd van, én komolyan ölnék ilyen pofiért. De tudom te is nőből vagy és látod amit látsz, de lehet ezzel csak ártanál a bőrödnek. Szerintem neked bőven elég egy bőrradír hetente. Én azzal is néha túlzásba tudok esni. :S

    VálaszTörlés
  12. Szia Lolly,
    én egy bőrgyógyászt kérdeztem meg egyszer erről és ő azt a tanácsot adta az érzékeny bőrömre, hogy lehetőleg semmilyen dörzsölést vagy hámlasztást ne használjak, csak arctisztító tejet, mert a többi apró sérüléseket okozhat az érzékeny bőrön, ami elősegíti az apró pattanások kialakulását is.
    Nekem bevált ez a tanács, mióta nem radírozok, szebb a bőröm.
    Persze ez csak saját tapasztalat, nem reprezentatív. :-)

    VálaszTörlés
  13. hmmm ha a bőrgyógyászt ezt mondja... mondjuk azért én radírozni szoktam, azzal nincsen baj,de a túl sok dörzsire már érzékenyen reagál

    VálaszTörlés
  14. Csak ,,vastagabb,, tipusú,elszarusodott(elöregedett)bőrlemezkés zsirosabb tipusú bőrhibás ár bőrre ajànlott.

    VálaszTörlés
  15. szerintem ne vedd meg, érzékenyt bőrt nem kell ennyire dörgölni,
    mondjuk szerintem más bőrtípusnak sem kell úgy nekimenni, mint borjú az új kapunak, én biztos nem használnék az érzékeny bőrre való kefén kívül mást, mert ha felsérted a bőröd utána tényleg lesz mit eltüntetni, de azt nem lesz könnyű....

    VálaszTörlés
  16. Szia! Itt van egy kis vélemény róla, említi a Sigma terméket is, a kettő tök nem ugyanúgy működik.

    http://www.youtube.com/watch?v=8b8p5QF3UYI&feature=plcp

    Ez viszont egy elég ijesztő videó róla:

    http://www.youtube.com/watch?v=bHST22gqS4o

    VálaszTörlés
  17. Lolly,
    érzékeny bőrhöz ilyet ne vegyél! Ahhoz még a radírozást sem nagyon ajánlják. A te bőröd nagyon szép. Milyen hatást várnál ettől a kütyütől?

    VálaszTörlés
  18. Valahol hallottam, hogy a kefe mozgása nem egyforma. Az egyik simán csak körbeforog míg a másik mint az elektromos fogkefék pulzál jobbra balra vagyis oda-vissza nagyon gyorsan és ez utóbbi a jobb. Ha a kefe állandóan csak egy irányba forog akkor húzza a bőröd míg a másik viszont nem. Nem tudom ez segít-e?

    VálaszTörlés
  19. hú csajok mindenkinek köszi a segítséget, így már talán egyszerűbb lesz a döntés :D

    VálaszTörlés
  20. Nekem a Sigma van meg, én nem venném meg újra, attól függetlenül, hogy nem rossz, egy ideje már nem használom. A kefe csak forog körbe-körbe, míg a Clarisonic-nál rezeg. Szívesen kipróbálnám a Clarisonicot, ha valaki megajándékozna vele, de én tuti nem venném meg ennyiért. Nem tudom a helyedben megvenném-e, lehet, és ebben az esetben elhagyható a bőrradír, amit használsz. Ha szánsz rá ennyi pénzt, akkor én mindenképpen azt mondom, hogy tegyél egy próbát a Clarisonic-kal, én inkább ezt mondom, mint azt, hogy egyiket sem, mert én is nagyon szeretek új dolgokat kipróbálni és erről biztos nem tudna lebeszélni senki. :)

    VálaszTörlés
  21. Nekem egy bőrproblémás ismerősöm használt valami hasonlót és azt mondta nekem, semmit nem segített rajta, felesleges volt megvenni. Én egy puha sörtéjű fogkefével szoktam áttisztítani az arcom. Ha tényleg csak az orrkörnyékedre kellene, akkor ezt javaslom, talán jobban jársz vele, hisz pénztárcabarátabb megoldás is :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.