Chanel Bombay Express Collection

Annyira csodás kollekciókat tud néha készíteni a Chanel, hogy a szívem szakad bele... Ilyenkor mindig megkívánom ezeket a szépségeket, sírok utánuk, mert drágállom őket (még itt kint is elég sokba kerülnek), de a végén persze rájövök, hogy nem éri meg megvenni, mert noha csodálatosan néznek ki, de a tartalom feleannyit sem ér néha, mint amennyit elkérnek érte (tapasztalat sajnos). A Bombay Express kollekciót, mily meglepő, de India ihlette, vagyis hangsúlyos füstös szemek és arany fény. A púderre nem tudok mást írni, csak azt hogy gyönyörű, hozzá se mernék nyúlni konkrétan, félteném a szép mintát. A többi darab sem rossz, de nem is lenyűgözőek szerintem. A kollekciót júniustól lehet megvenni világszerte. Nektek hogy tetszik?



Illusion D’Ombre Long Wear Luminous Eyeshadow - Nirvana

Poudre Compacte - Route des Indes de Chanel

Rouge Coco Shine - Empreinte

Le Vernis - Diwali

10 megjegyzés:

  1. A rúzs nagyon tetszik, a szemfestékekre meg inkább nem is írok semmit, imádom a Illusion D’Ombrekat, és a Chanelt is azért, amiért nem tartották limitáltnak, ráadásul jönnek ki új színek is <3

    VálaszTörlés
  2. minden szavaddal egyetértek!!

    VálaszTörlés
  3. ahhh miért, miééért kínzol ilyenekkel megint:)

    VálaszTörlés
  4. A rúzs és a szemfesték.. hm.. ide vele :)

    VálaszTörlés
  5. Talán a rúzs, a lakk sem rossz de 7600 Ft körüli ár elképesztően drága.

    VálaszTörlés
  6. Szép szép, de valamiért sosem tartottam nagyon fontosnak, hogy legyen bármi Chanel sminkcuccom, talán azért mert nem egyszer hallottam vagy olvastam, hogy van, ami szó szerint egy kalap f*s... :S

    VálaszTörlés
  7. én szívtam már meg chanel-el elég szépen, azóta feléjük se nézek bevallom őszintén, csak megcsodálom az új limitált kiadásokat

    VálaszTörlés
  8. s z e r e l e m .

    azt hiszem, ennyi elég is róla..:D

    VálaszTörlés
  9. itthon látta már valaki a Diwali körömlakkot?

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.