Henna vagy nem henna? - ez itt a kérdés

7:06 de.
Mivel nem hiszek a véletlenekben, nyilván sorsszerű volt, hogy a mai napon az itt igencsak közkedvelt (szerintem baromi nagy lehúzás...) Whole Foods Market-ben, ami a bio-organikus-hippi-mennyország hatványozódása megláttam a lent látható 'hajfestéket'. Igazából az tűnt fel így elsőre, hogy nini szép dobozos henna, nézzük már meg közelebbről is. És láss csodát, ez nem akármilyen henna, ez bizony krémes hajfesték szerű henna, elképesztő vörös árnyalatokban (meg másokban is, de az nem érdekel :D). Gondoltam utánajárok a dolognak, mit tud ez a márka, mit várjak egy hennától, milyen lesz az eredmény stb. Halálosan lelkes voltam egészen addig, amíg ki nem derült, hogy nem tartós a dolog, mert max 10 hajmosásig tart és bizonytalan vagyok az eredményt illetően is. Ugyanis a szőkített hajon iszonyatosan látványos és gyorsan hat (jelen blog tulajának a haja vége ilyen állapotban leledzik), de az eredeti hajszínt ugye nem világosítja, az meg ki tudja milyen lesz (a blog tulajának a haja töve), és azt meg nem említik, hogy a festett részt hogy fogja be (a hajam köztes része :D). Persze mivel kísérletezős típus vagyok, pláne ha a hajamról van szó, ezért belevágok, lesz ami lesz, legfeljebb visszafestem a megszokott festékemmel. Viszont nagyon kíváncsi vagyok a TI véleményetekre és a tapasztalatotokra a hennával, már ha van :D. Szóval kérem a kommenteket!!!!

Sajnos otthon nem kapható, de ebay-en és Amzon-on igen.

A red és a reddish dark blonde tetszett meg, keverni is lehet ám őket :D.



14 megjegyzés:

  1. Szia Lolly!
    Ha igazi henna van benne, akkor nem fogja be utána a hajfesték. Ha meg akarod változtatni a színét, akkor le kell növesztened a hennás részt. Neked ez miatt nem igazan ajánlanám, mert szeretsz kísérletezni a hajszíneddel. Ez az igazi por alakú hennára vonatkozik, ez valami vegyített csoda, így erről érdemben nem igazan tudok nyilatkozni.

    VálaszTörlés
  2. Juj, ez nagyon csudijó :)) Nekem a Golden Blonde és a Light Blonde bejövős :)

    VálaszTörlés
  3. Szia :)
    Az összetevőknek mindenképpen nézz utána.
    A henna önmagában vörösre festi a hajat, tehát a feketében, szőkében elég sok minden lehet...
    Az igazi hennával a vegyi festés után tanácsos várni 3 hónapot, különben letöredezhetnek a hajszálak.
    Ha pedig mégsem jön be a dolog, úgy van, ahogy Poppy írta...
    Neten találtál esetleg leírást a tapasztalatokról?

    VálaszTörlés
  4. :) Hát én a blogomon írtam egy átfogó bejegyzést a növényi hajfestésről :)

    VálaszTörlés
  5. Hát... nem értek hozzá, de kíváncsi lennék, mennyi henna lehet benne, úgy tudom, ha bármivel pépesítik a port, az csak pár napig áll el. A fene sem tudja.

    VálaszTörlés
  6. pont azért merem kipróbálni, mert nem baj ha festett a hajam és utána egyből vissza lehet térni a normál festékre, ha nem válik be. Direkt meg is kérdeztem meg el is olvastam mindent. Ez a lényege ennek a krémes hennának, szerencsére :D

    VálaszTörlés
  7. sziiiia! nagyon régóta olvasom a blogod, úgy szeretem, tiszta vidámság meg szappanbuborék az egész, hihetetlen fordulatszámon tudsz pörögni! :D én 4 éve festem hennával a hajam, és imádom, rézvörös színűre, eredetileg sötétszőke hajam van. egy francia gyártmányt használok (Henné Color) és azon az van, h 4-5 mosásig tart, de ez akkora kamu, mint a ház. 3 havonta szoktam festeni, m akkor már nagyon látszik a töve, de tök szép színe marad végig. szóval a lényeg, h órákon keresztül rajta kell hagyni a hajon, én 3-4 órát szoktam folpackozott-kötöttsapka-kombós fejjel mászkálni otthon. megerősíti a hajat és tök szép a fénye. a festett részt máshogy fogja meg, de még egy festés után már nem fog látszani a különbség. annyi, hogy a dauert nem viseli el a henna, de gondolom ilyen terveid nincsenek. (:

    VálaszTörlés
  8. köszi ^-^ és köszi a tippeket és a beszámolót is :)

    VálaszTörlés
  9. Sziaaa!
    Most találtam meg a blogod és úristen nagyon tetszik a hajad *.* Fél éve festem hennával a hajam barnára de évekig vörös voltam, így vissza akarok térni rá :) Sok márkát kipróbáltam, viszont ennek gyönyörűek a színei *.*
    Az a kérdésem, hogy hol veszed? Mert itthon még nem igazán láttam ezt a márkát, még webshopban se :(

    VálaszTörlés
  10. szia :) én ezt a festéket kint amerikában vettem, nem hiszem hogy otthon lehet kapni sajnos :(( ráadásul hasonlót sem tudok javasolni, mert én ezt az egyet próbáltam ki eddig :(

    VálaszTörlés
  11. óóó :( Köszönöm a gyors választ! :)
    Na majd levadászom valahonnan :D

    VálaszTörlés
  12. Kipróbálta már valaki ezt a hennát: Indian natural hair care - https://termeszeteshajapolas.hu/? Mik a tapasztalataid vele?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én más terméket már próbáltam erről az oldalról, de nem vagyok vele megelégedve az az igazság :(

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.